news-background
news-background

همکاری «بلیک لایولی» و «دیابلو کودی» برنده اسکار در فیلم Lady Killer

«بلیک لایولی» که سال گذشته در فیلم اکشن «بخش ریتم» (The Rhythm Section) به کارگردانی «رید مورانو» ظاهر شد، به اقتباس سینمایی از «قاتل بانو» (Lady Killer) برای نت‌فلیکس پیوسته است.

«دیابلو کودی» نویسنده برنده اسکار فیلم کمدی «جونو» (Juno) فیلمنامه این پروژه را با همکاری «کارین کاسوما» نویسنده «بدن جنیفر» (Jennifer's Body) به نگارش درمی‌آورد. کودی در حال حاضر بر روی فیلم بیوگرافیکال «مدونا» کار می‌کند و در تولید نسخه لایو-اکشن سریال «پاورپاف گرلز» (Powerpuff Girls) سی‌دابلیو مشارکت کرده است.

داستان «قاتل بانو» در مورد شخصیتی به نام «جوسی شولر» با بازی لایولی است، زن خانه‌داری در دهه ۱۹۵۰ که زندگی مخفیانه دیگری به عنوان یک آدمکش دارد. همسر او نمی‌داند که این زن دلبندش یک آدمکش مرگبار است. کامیک «قاتل بانو» در سال ۲۰۱۵ با نویسندگی «جولت جونز» و «جیمی اس. ریچ» منتشر شده است.

این اولین فیلم لایولی بر اساس کتاب‌های کامیک نیست. او در فیلم «فانوس سبز» (Green Lantern) به کارگردانی «مارتین کمبل» نقش «کارول فریس» را در کنار همسر واقعی‌اش «رایان رینولدز» بازی کرده است.

نت‌فلیکس با همکاری «دارک هورس اینترتینمنت» سریال محبوب «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) و «قطبی» (Polar) «مدس میکلسن» را ساخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید