news-background
news-background

تصاویر پشت صحنه از «هری استایلز» و «اما کورین» در فیلم My Policeman

«هری استایلز» در تصاویر پشت صحنه فیلم «پلیس من» (My Policeman) با یونیفرم پلیس و در حال بوسیدن «اما کورین» ستاره «تاج» (The Crown) دیده شده است.

استایلز ۲۷ ساله نقش یک مأمور پلیس هم‌جنس‌گرا و کورین نقش همسر او ماریون را بازی می‌کند. فیلمبرداری این پروژه در وورثینگ انگلستان در حال انجام است و دو ستاره در صحنه‌ای تاریخی با خودروهای قدیمی جلوی دوربین رفته‌اند.

در یکی از صحنه‌ها، استایلز با یونیفرم کامل پلیس و در کنار معشوقش در فیلم با بازی «دیوید داسن» قابل رؤیت است. آن‌ها در صحنه دیگری با یکدیگر دست می‌دهند و استایلز پس از فیلمبرداری ماسکی به صورت می‌زند تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.

داستان «پلیس من» در اواخر دهه ۱۹۹۰ روی می‌دهد و از راه رسیدن شخصیت «پاتریک هیزلوود» با بازی داسن به خانه تام و ماریون و رابطه میان تام و پاتریک در زمانی که هم‌جنس‌گرایی غیرقانونی بود را روایت می‌کند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته «بتان رابرتس» ساخته شده و کارگردانی آن به «مایکل گراندج» سپرده شده است. «ران ناسوانر» نامزد اسکار نویسنده فیلمنامه است.

نشریه «سان»‌ گزارش داده است که در این فیلم صحنه‌های جنسی با رده سنی X وجود خواهد داشت. یکی از منابع نزدیک به پروژه می‌گوید استایلز خودش را «غرق در این نقش» کرده و برای این چالش «هیجان‌زده‌» است: «هری مقابل دوربین آمیزش جنسی خواهد داشت و می‌خواهند تا حد ممکن واقعی باشد. برنامه این است که دو صحنه میان هری و دیوید فیلمبرداری کنند، سپس یک صحنه دیگر جایی که هری به تنهایی برهنه است. چیزی برای تصور کردن باقی نمی‌ماند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید