news-background
news-background

«الیوت پیج»: فشار جنسیتی هالیوود باعث شد در افتتاحیه Inception دچار حمله عصبی شوم

«الیوت پیج» جمعه هفته گذشته برای اولین بار پس از تغییر جنسیت در دسامبر سال ۲۰۲۰ در یک مصاحبه تلویزیونی با «اپرا وینفری» (The Oprah Conversation) به گفتگو نشست. در این مصاحبه پیج از فشارهای هالیوود برای برآورده شدن انتظارات جنسیتی می‌گوید که به او آسیب روانی رسانده بود. پیج فاش می‌کند که در حین برگزاری تور مطبوعاتی بین‌المللی فیلم «تلقین» (Inception) «کریستفر نولان» دچار حمله عصبی شده و از هوش رفته است.

پیج می‌گوید یکی از بدترین حملات عصبی در افتتاحیه «تلقین» در پاریس و پس از آنکه مدیر برنامه‌هایش از او خواسته سه مرتبه لباس دیگری بپوشد اتفاق افتاده است: «تورهای مطبوعاتی بسیار زیاد و مراسم افتتاحیه‌های بسیاری در سراسر دنیا برگزار شد و من تقریباً در تمامی رویدادها باید لباس‌هایی می‌پوشیدم و کفش پاشنه‌بلند به پا می‌کردم. [کنترلم را] از دست دادم، مانند یک لحظه سینمایی بود. آن شب، در ضیافت پس از افتتاحیه، از هوش رفتم. این اتفاقی است که اغلب در زندگی‌ام رخ می‌داد، و معمولاً علتش حمله عصبی بود.»

پیج ادامه می‌دهد: «البته در نهایت، این تجربه‌ای است که از زمان طفولیت دارید، به شما می‌گویند: «برای یک خانم درست نیست که این‌گونه بنشیند، مثل پسرها راه می‌روی.» او اضافه می‌کند: «تمامی جنبه‌های هویت شما دائماً در حال بررسی است و در یک نظام به‌شدت دگانه قرار داده می‌شود. کار به اینجا می‌رسد.»

پیج در مورد حضور در مراسم اسکار پس از کسب نامزدی با فیلم «جونو» (Juno) می‌گوید:‌ «دوران بسیار سختی بود. به یاد می‌آورم که ارتباط برقرار کردن با اعضای گروه در مورد اینکه چقدر حالم بد است ناممکن بود چون همه به‌شدت هیجان‌زده بودند. فیلم به‌شکلی غیرمنتظره پرفروش شده بود و من با بازیگری تقریباً شناخته‌شده، اما با وجود همه این چیزها درد زیادی تحمل می‌کردم.» پیج اضافه می‌کند: «در مورد اسکار برای مثال نمی‌توانستم به عکسی از آن مراسم فرش قرمز نگاه کنم.»

آخرین پروژه پیج بازی در «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) نت‌فلیکس بوده است. فصل سوم این سریال در حال تولید است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۳:۰۰

بیماری حاد جنسی و روانی رو وقتی نرمال میکنن همین میشه.

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴

نسل ضعیف پرور.

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۷

به شخصه بیشتر کسایی که تو هالیوود میشناختم مثلا برادران واچفسکی (که الان جفتشون شدن خواهران واچفسکی) مرد بودن که خواستن تغییر جنسیت بدن .الان این تغییر جنسیت به مرد داده ؟ این مدلش نسبت به آقایون یکم بیشتر برام عجیبه

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۰۹

لطفا قرار بدین تو سایت.

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۲۲

به‌زودی قرار میگیره.

نمایش اسپویل