news-background
news-background

«ویگو مورتنسن»، «کریستن استوارت» و «لئا سیدو» به فیلم Crimes Of The Future پیوستند

استودیوهای نئون و سرندیپیتی پوینت فیلمز اعلام کردند که فیلمبرداری «جنایات آینده» (Crimes Of The Future) به نویسندگی و کارگردانی «دیوید کراننبرگ» و بازی «ویگو مورتنسن»، «لئا سیدو»، و «کریستن استوارت»، «اسکاد اسپیدمن»، «لیلی کورنوفسکی» و «دان مک‌کلار» از تابستان آینده آغاز خواهد شد. این اولین فیلمنامه اریجینال کراننبرگ از سال ۱۹۹۹ و فیلم «اگزیستنز» (eXistenZ) است.

«اسکرین دیلی» این هفته گزارش داده بود: «فیلمبرداری طی ۳۰ روز از ۲ آگست تا ۱۰ سپتامبر و در نزدیکی آتن پایتخت یونان و سینمای آیریس، طاق آناتولیا و بندر پیرئاس انجام خواهد شد. آرگوناتس پروداکشن یونان در تولید این فیلم مشارکت می‌کند.»

از داستان «جنایات آینده» جزئیاتی فاش نشده اما «ویگو مورتنسن» که اغلب با کراننبرگ همکاری می‌کند و ملحق شدنش به فیلم پیش‌تر گزارش شده بود، اوایل سال ۲۰۲۱ به مجله GQ گفت که پروژه‌ای محرمانه از تابستان آینده فیلمبرداری خواهند کرد. مورتنسن در فیلم «سابقه خشونت» (A History of Violence) و «تعهدات شرقی» (Eastern Promises) با کراننبرگ همکاری کرده و برای فیلم دوم نامزد اسکار شده است. مورتنسن فیلم جدید کراننبرگ را دارای عناصری از «داستان یک فیلم نوآر» توصیف می‌کند.

مورتنسن می‌گوید: «کاری است که او مدت‌ها قبل نوشته، اما هیچ‌وقت نساخته. حالا اصلاحاتی در آن ایجاد کرده و می‌خواهد فیلمبرداری‌اش کند. امیدوارم که تابستان امسال فیلمبرداری‌اش کنیم. بدون اینکه داستان را فاش کنم می‌توانم بگویم که او شاید به خاستگاه خود بازگشته است.»

انتظار می‌رود «جنایات آینده» در سال ۲۰۲۲ پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۰۴

معلومه‌ میخواد‌ چیز‌ مریضی بشه?

نمایش اسپویل