news-background
news-background

درخواست هواداران Mortal Kombat: گل گدوت در نقش کیتانا، رایان رینولدز در نقش جانی کیج

فیلم «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) اگرچه از منتقدین امتیازات بالایی دریافت نکرد، اما در گیشه پرفروش شد و در شبکه اچی‌بی‌او مکس رکوردشکنی کرد و حتی در سه روز اول بیش از «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) بیننده داشت. بنابراین موفقیت و نیز قراردادی که «جو تسلیم» برای بازی در چهار دنباله دیگر با برادران وارنر بسته، احتمال تولید دنباله‌ای با شخصیت‌های دیده نشه در این فیلم به هیچ‌وجه بعید نیست.

یکی از این شخصیت‌ها «کیتانا»، شاخدخت جنگجوی «اوت‌ورلد» است که هواداران در شبکه‌های اجتماعی خواستار بازی «گل گدوت» ستاره «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) در این نقش شده‌اند. این پیشنهاد به نظر از باس‌لاجیک سرچشمه می‌گیرد که طرحی از گدوت در این نقش منتشر کرده است.

دیگر شخصیت محبوب «مورتال کامبت» که در ریبوت جدید دیده نشد «جانی کیج» بود. کیج در دنباله احتمالی در اولویت است چرا که «کول یانگ» با بازی «لوییس تن» در پایان قسمت اول راهی هالیوود شد. بنابراین این پرسش ذهن هواداران را مشغول داشته که چه کسی این نقش را بازی می‌کند. گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواهان بازی «رایان رینولدز» در این نقش شده‌اند.

«گرگ روسو» پیش‌تر توضیح داده بود که امکان وارد کردن همه شخصیت‌ها در داستان قسمت اول را نداشته است. او می‌گوید: «همه بر روی فیلم اول تمرکز کرده بودند. بدون این فیلم سه‌گانه‌ای در کار نیست. اما به عنوان یک نویسنده، هرگز نباید خودتان را محدود کنید، این شعار من است. همیشه باید به این فکر کنید که «داستان شما حتی پس از دو ساعت به کجا خواهد کشید – هر چند دو ساعت زمان زیادی نیست. چه مسیرهای دیگری را می‌تواند در پیش بگیرد؟» بنابراین همیشه فیلم را منتهی به چیزی عظیم‌تر می‌دیدم.»

گدوت به تازگی به اقتباس سینمایی از کتاب «در دنیایی دیگر می‌بینمت» (Meet Me in Another Life) پیوسته است. داستان فیلم در مورد زن و مردی است که نمی‌دانند چرا در نسخه متفاوتی از واقعیت یکدیگر را ملاقات می‌کنند. گدوت پس از اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» به فیلم «کلئوپاترا» (Cleopatra) پارامونت، «قلب سنگی» (Heart of Stone) نت‌فلیکس و «فیدل عزیزترینم» (My Dearest Fidel) برادران وارنر پیوسته است. او اخیراً در «وضعیت قرمز» (Red Notice) در کنار رینولدز نقش‌آفرینی کرده است.

رینولدز روز گذشته به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد ویدیویی ساختگی از حضورش در نقش «جانی کیج» را به اشتراک گذاشت. او از این فرصت استفاده کرد و اپراتور «مینت موبایل» را تبلیغ کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید