news-background
news-background

بازگشت «دیوید کراننبرگ» با فیلم علمی-تخیلی Crimes of the Future

کراننبرگ پس از هفت سال سرانجام فیلم دیگری کارگردانی می‌کند.

 

«دیوید کراننبرگ» هفت سال پس از «نقشه ستارگان» (Maps to the Stars) رسماً برای کارگردانی فیلم دیگری بازگشت. «اسکرین دیلی» گزارش داده است که کارگردان «مگس» (The Fly) قصد دارد فیلم علمی-تخیلی جدیدش موسوم به «جنایات آینده» (Crimes of the Future)‌ را طی ۳۰ روز در یونان تولید کند. کراننبرگ در سال ۱۹۷۰ فیلمی به همین نام ساخته بود.

در گزارش «اسکرین دیلی» آمده است: «فیلمبرداری طی ۳۰ روز از ۲ آگست تا ۱۰ سپتامبر و در نزدیکی آتن پایتخت یونان و سینمای آیریس، طاق آناتولیا و بندر پیرئاس انجام خواهد شد. آرگوناتس پروداکشن یونان در تولید این فیلم مشارکت می‌کند.»

«رابرت لانتوس» تهیه‌کننده فیلم به «اسکرین دیلی»‌ می‌گوید: «به دنبال این هستیم که به یونان برگردیم و فیلم دیگری با همکاری آرگوناتس بسازیم. از زمان تولید «قطعات فانی» (Fugitive Pieces) در یونان ۱۴ سال گذشته، تجربه‌ای که از آن خاطراتی مثبت و جذاب دارم. آتن بهترین لوکیشن برای فیلم «جنایات آینده» است چرا که نشان‌دهنده بصیرت منحصربه‌فرد دیوید کراننبرگ از آینده‌ای است که به گذشته در هم آمیخته.»

از داستان «جنایات آینده» جزئیاتی فاش نشده اما «ویگو مورتنسن» که اغلب با کراننبرگ همکاری می‌کند اوایل سال ۲۰۲۱ به مجله GQ گفت که پروژه‌ای محرمانه از تابستان آینده فیلمبرداری خواهند کرد. مورتنسن در فیلم «سابقه خشونت» (A History of Violence) و «تعهدات شرقی» (Eastern Promises) با کراننبرگ همکاری کرده و برای فیلم دوم نامزد اسکار شده است. مورتنسن فیلم جدید کراننبرگ را دارای عناصری از «داستان یک فیلم نوآر» توصیف می‌کند.

مورتنسن می‌گوید: «کاری است که او مدت‌ها قبل نوشته، اما هیچ‌وقت نساخته. حالا اصلاحاتی در آن ایجاد کرده و می‌خواهد فیلمبرداری‌اش کند. امیدوارم که تابستان امسال فیلمبرداری‌اش کنیم. بدون اینکه داستان را فاش کنم می‌توانم بگویم که او شاید به خاستگاه خود بازگشته است.»

«جنایات آینده» یکی از چندین پروژه جدیدی است که در کشور یونان تولید خواهد شد. پیش‌تر گزارش شده بود که دنباله «چاقوکشی» (Knives Out) «رایان جانسون» هم در یونان به تولید می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۵۸

اوف تو فقط‌ فیلم‌ بساز‌ لعنتی??????????????????????????❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نمایش اسپویل