news-background
news-background

اولین تیزر The Tomorrow War: «کریس پرت» در فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری آمازون به آینده می‌رود

این فیلم اکشن عملی-تخیلی در ماه ژوئیه از راه می‌رسد.

 

آمازون اولین تیزر فیلم اکشن و علمی-تخیلی «جنگ فردا» (The Tomorrow War) با بازی «کریس پرت» را منتشر کرد. این فیلم با قراردادی ۲۰۰ میلیون دلاری از اسکای‌دنس و پارامونت خریداری شده است. فیلم «جنگ فردا» توسط «کریس مک‌کی» همکار همیشگی «کریس میلر» و «فیل لرد» کارگردانی شده و در ماه ژوئیه از آمازون ویدیو پرایم پخش خواهد شد.

داستان «جنگ فردا» به نویسندگی «زک دین» در مورد گروهی از سفرکنندگان در زمان است که به سال ۲۰۵۱ می‌روند تا پیامی فوری به دنیا بدهند: اینکه ۳۰ سال بعد بشر در جنگ علیه موجوداتی فضایی مغلوب خواهد شد. تنها امید برای بقا این است که سربازان و شهروندان به آینده سفر کنند و به مبارزه ملحق شوند. در میان این افراد یک معلم دبیرستان و مرد خانواده به نام «دن فورستر» با بازی پرت است که مصمم به نجات دنیا برای دختر جوانش است. دن برای بازنویسی سرنوشت سیاره‌اش با یک دانشمند نابغه با بازی «ایوان استراهاوسکی» و پدرش با بازی «جی.کی. سیمونز» همکاری می‌کند.

«بتی گیلپین» بازیگر سریال «گلو» (GLOW)، «سم ریچاردسون» از سریال «ویپ» (Veep)، «ادوین هاج»، «جزمین متیوز»، «رایان کیرا آرمسترانگ» و «کیث پاورز» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. مک‌کی علاوه بر همکاری در «فیلم بتمن لگو» (The Lego Batman Movie) با میلر و لرد به عنوان تهیه‌کننده، سابقه‌ی مشارکت در تولید سه فصل از سریال انیمیشن «مرغ ربات» (Robot Chicken) را دارد.

پرت که به‌تازگی به فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) «تایکا وایتیتی» ملحق شده تا دوباره در دنیای سینمایی مارول نقش «استار لرد» را بازی کند، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی «جنگ فردا» است.

«جنگ فردا» ۲ ژوئیه (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰) از آمازون ویدیو پرایم پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید