news-background
news-background

انتقاد «دونالد ترامپ» از کاهش بینندگان اسکار: «نزاکت سیاسی را رعایت نکنید و ملال‌آور نباشید»

 

«دونالد ترامپ» بازگشته تا از هالیوود و بزرگ‌ترین گردهمایی‌اش انتقاد کند.

 

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالات متحده در مصاحبه با «هیل» از کاهش بینندگان مراسم اسکار (Oscars 2021) تا پایین‌ترین حد خود انتقاد کرده و آن را «ملال‌آور» خوانده است. ترامپ علاوه بر این خواستار بازگشت مجری به مراسم شده و می‌گوید: «بینندگان چیزی که پیش‌تر جوایز آکادمی نامیده می‌شد و حالا به آن اسکار می‌گویند – نامی بسیار بی‌اهمیت‌‌تر و کمتر باشکوه – به پایین‌ترین حد تاریخ رسیده، حتی پایین‌تر از سال گذشته، و رکورد جدیدی ثبت کرده.»

ترامپ اضافه می‌کند: «اگر همین فرمول مسخره را حفظ کنند، وضعیت بدتر خواهد شد – اگر بدتر از این ممکن باشد. ۱۵ سال به عقب برگردید، به فرمولی نگاه کنید که در آن زمان جواب می‌داد، نامش را به جوایز آکادمی تغییر دهید، این‌قدر ملال‌آور نباشد و نزاکت سیاسی را رعایت نکنید، و درست انجامش دهید. ضمناً، یک مجری خوب بیاورید. این تلویزیونی‌ها تمام وقت‌شان را صرف این می‌کنند که چگونه حزب دمکرات را رواج دهند، و کشور ما را نابود کرده‌اند، و محافظه‌کاران و جمهوری‌خواهان را تحریم می‌کنند. این فرمول قطعاً برای آکادمی جواب نداده است!»

مراسم اهدای جوایز اسکار امسال ۹.۸۵ میلیون بیننده داشت و نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد سقوط کرد. اسکار سال گذشته نیز رکورددار کمترین بیننده در تاریخ برگزاری مراسم بود. مراسم اهدای جوایز گرمی نیز امسال با ۸.۸ میلیون بیننده به پایین‌ترین حد تاریخ برگزاری‌اش سقوط کرده و گلدن گلوب نزدیک به ۷ میلیون بیننده داشته است.

ترامپ در سال ۲۰۲۰ نیز از اهدای اسکار بهترین فیلم به «انگل» (Parasite) انتقاد کرده و گفته بود: «مراسم اهدای جوایز آکادمی امسال چقدر بد بود. و برنده فیلم از کره‌ی جنوبی شد. این دیگر یعنی چه؟ ما به اندازه‌ی کافی با کره‌ی جنوبی در مورد تعرفه‌ی واردات مشکل داریم، آنوقت‌ جایزه‌ی بهترین فیلم سال را به آن‌ها می‌دهند. آیا فیلم خوبی بود؟ نمی‌دانم... اسکار اهدا می‌شود به… فیلمی از کره‌ی جنوبی. من فکر می‌کردم در بخش بهترین فیلم خارجی زبان برنده‌ می‌شود. بهترین فیلم خارجی زبان. این اتفاق هرگز رخ داده بود؟»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶

امسال مردم به دلیل کرونا نتوانسته اند به سینما بروند و فیلم ها را ببینند به همین خاطر به اسکار اهمیت ندادند

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۴۲

فقط خواستم به تاثیر کرونا هم اشاره کنم

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۳۹

البته این برداشت توست. که غلطه. خودشون همینی که ترامپ گفته میگن. گرمی دیگه موسیقیه سینما رفتن نداره اون چرا استقبال نشده؟ مردم دنیا از سلبریتیها حالشون بهم میخوره. به خاطر اینکه ایدئولوژی های چپگرا رو رواج میدن مث فمینیسم، همجنسگرایی، چند جنسیتی وغیره و مردم اینو نمیخوان

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۱۷

چقدر حق میگه.

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۴۰

ربطی به وطن پرستی نداره موضوع. خل، خطرناک هرچی که هست حرفش اینجا تو این یه مورد خاص کاملا درسته. منطق چیز خوبیست

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵

جدی گرفتی ترامپ رو؟ من هم یه چیزایی از وطن پرستی میدونم. ترامپ خله نه وطن پرست

نمایش اسپویل