به روز رسانی اپلیکیشن ۳۰نما (۱۴۰۰/۰۲/۰۵)

اپلیکیشن ۳۰نما

سلام به همراهان همیشگی ۳۰نما

بیش از یک ماه از انتشار آخرین ورژن اپلیکیشن ۳۰نما می‌گذرد و ما بر اساس پیشنهادات و انتقادات ارائه شده توسط شما عزیزان سعی کردیم که اشکالات اپلیکیشن را برطرف کنیم تا کاربران بیشتری بتوانند از سرویس‌های ما بدون نیاز به فیلترشکن/وی‌پی‌ان استفاده کنند.

تغییرات این ورژن:

  • رفع چند مشکل در بخش ناتیفیکیشن ها
  • بهینه‌سازی بررسی نسخه جدید
  • بهینه‌سازی اتصال به سرور ها هنگام اجرا
  • اضافه شدن شماره فصل به لیست زیرنویس
  • اضافه شدن توضیحات نسخه ها (HDR, x265, ...) به لینک های دانلود
  • بهینه‌سازی UX اپلیکیشن
  • رفع مشکل عدم نمایش بخشی از زیرنویس ها در پخش آنلاین
  • رفع مشکل سینک نشدن لیست های کاربران در برخی موارد
  • اضافه شدن امکان پخش زنده
  توجه (کاربران مک): برای دسترسی به ورژن جدید اپلیکیشن مک بنا بر محدودیت هایی که وجود دارد نیاز هست که ورژن جدید رو مجددا دانلود و نصب کنید (متاسفانه آپدیت خودکار از طریق اپ مقدور نیست)  

برای استفاده از آخرین ورژن از طریق اپلیکیشن در صفحه‌ی داشبورد بر روی آپدیت کلیک کنید. در صورتی هم که هنوز اپلیکیشن را نصب نکرده‌اید می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن ۳۰نما اینجا کلیک کنید!

در صورتی که مشکلی با اپلیکیشن دارید از طریق پشتیبانی سایت مثل قبل پیگیری کنید تا در اولین فرصت مشکلات را بررسی و رفع کنیم.

با احترام

۳۰نما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۵

اگه میشه ساعت تموم شدن دانلود خودکار رو هم اضافه کنین، وقتی دانلود رو pause میکنی بعدش فایل دانلود شده مشکل پیدا میکنه و کامل دانلود نشده، محدودیت سرعت دانلود رو هم اضافه کنید ممنون

نمایش اسپویل
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۳۳

محدودیت سرعت و ساعت اتمام دانلود در حال بررسی هست در صورت توقف pause/stop هیچ مشکلی برای دانلود ها پیش نمیاد اگر مشکل دارید به پشتیبانی اطلاع بدید تا بررسی بیشتری انجام بشه

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰

مرسی نبود این " اضافه شدن توضیحات نسخه ها (HDR, x265, …) به لینک های دانلود " خیلی اذیت کننده بود پیشنهاد برای ورژن بعد : الان توی سریال ها اصلاعات انکود ها دو زبانه (مثلا : برای attack on titan ژاپنی / انگلیسی ) در لینک های دانلود نیست اضافه شدن این اطلاعات البته توی انمینه های سینمایی این اطلاعات هست هست محدود کننده سرعت دانلود به دانلودر

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴

سلام پیشنهادات همه بررسی میشن

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲

سلام این «محدود کننده سرعت دانلود به دانلودر» درخواست من هم هستش. اگر اضافه بشه واقعا عالی میشه.

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱

بررسی میشن

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۱۱

یک پیشنهاد دیگه هم با توجه به اینکه خیلی از عناوین شما خوشبختانه پخش آنلاین دارند، اینکه آخرین فیلم و سریال‌هایی که در حال تماشا بودیم رو بتونیم ببینیم خیلی عالی میشه. recent activities مثلاً من یک سریال اگر دنبال کنم هر سری باید جستجو کنم و پخش آنلاین و انتخاب کنم و پلی رو بزنم و دوباره فصل و قسمت رو انتخاب کنم و بعد منتظر بشم دوباره ریلود بشه. خیلی ممنونم.

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴

این مورد در حال بررسی هست

نمایش اسپویل