news-background
news-background

تولید Captain America 4 با نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier

«مالکم اسپلمن» نویسنده سریال «فالکن و سرباز زمستان» فیلمنامه «کاپیتان آمریکا ۴» را به نگارش درمی‌آورد.

«مالکم اسپلمن» نویسنده سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) فیلمنامه «کاپیتان آمریکا ۴» را با همکاری «دالان موسن» دیگر نویسنده آن سریال به نگارش درخواهد آورد.

«هالیوود ریپورتر» وعده بازگشت اسپلمن به دنیای «کاپیتان آمریکا» را داده و می‌نویسد هنوز بازیگری برای این فیلم انتخاب نشده است. این در حالی است که اپیزود ششم و پایانی سریال «فالکن و سرباز زمستان» که جمعه گذشته از دیزنی+ روی ایر رفت برای آینده داستان مقدمه‌چینی کرد. تا امروز «کریس اوانز» جدا از «انتقام‌جویان» و دیگر پروژه‌های مارول، در سه فیلم نقش «کاپیتان آمریکا» یا «استیو راجرز» را بازی کرده است.

انتظار می‌رود سپر «کاپیتان آمریکا» در فیلم بعدی در دستان «سم ویلسون» با بازی «آنتونی مکی» باقی بماند. اما نویسندگان باید راهی برای همزیستی چند «کاپیتان آمریکا» در «دنیای سینمایی مارول» پیدا کنند.

کارگردان «کاپیتان آمریکا ۴» هنوز معرفی نشده و مشارکت و بازگشت اوانز به تأیید نرسیده. مارول به گزارش «هالیوود ریپورتر» واکنش نشان داده است.

«سباستین استن» در سریال «فالکن و سرباز زمستان» نقش «باکی بارنز» یا «سرباز زمستان» را بازی کرد و تحسین منتقدین و هواداران را برانگیخت. اسپلمن برای برای این سریال نویسندگانی آفریقایی تبار را انتخاب کرد و برای تأکید بر تجربه سیاه‌پوستان از «کاپیتان آمریکا» بر خلاف اغلب عناوین ابرقهرمانی و بررسی مضامین اجتماعی ستایش شد.

پخش سریاز از ۱۹ مارس گذشته در دیزنی+ آغاز شد و بنا بر ادعای شبکه، بالاتر از «مندلوری» (The Mandalorian) یا «وانداویژن» (WandaVision) پربیننده‌ترین اپیزود اول تاریخ شبکه را رقم زد.

اوانز در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» (Captain America: The First Avenger) در سال ۲۰۱۱، «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: The Winter Soldier) در سال ۲۰۱۴ و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) در سال ۲۰۱۶ نقش «کاپیتان آمریکا» را بازی و پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با آن وداع کرد. او در پایان «آخر بازی» سپر نمادینش را به «سم ویلسون» با بازی مکی سپرد اما در سریال «فالکن و سرباز زمستان» دولت آمریکا «جان واکر» با بازی «وایت راسل» را به عنوان «کاپیتان آمریکا» جدید معرفی کرد.

اسپلمن سابقه نویسندگی در سریال «امپراطوری» (Empire) شبکه فاکس را دارد، در حالی که موسن نویسنده اپیزود پنجم «فالکن و سرباز زمستان» تحت عنوان «حقیقت» (Truth) بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید