news-background
news-background

تریلر Who Killed Sara پربیننده‌ترین سریال غیر-انگلیسی زبان نت‌فلیکس شد

سریال تریلر مکزیکی «چه کسی سارا را کشته؟» (Who Killed Sara) پربیننده‌ترین سریال غیر-انگلیسی زبان نت‌فلیکس با ۵۵ میلیون خانوار بیننده لقب گرفته است. این سریال ۲۴ مارس از نت‌فلیکس پخش شد و قرار است فصل دومش ۱۹ می روی ایر برود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این سریال «مونالو کاردونا» در نقش «الکس گوزمن» بازی می‌کند که در تلاش است قاتل خواهرش سارا را بیابد در حالی که ۱۸ سال را برای جرمی که مرتکب نشده در زندان گذرانده و قصد انتقام از خانواده لازکانو را دارد.

نت‌فلیکس در گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است که در ایالات متحده، سریال «خیابان فایرفلای» (Firefly Lane) با بازی «کاترین هایگل» در ۲۸ روز اول انتشار پس از ۳ فوریه توسط ۴۹ میلیون خانوار دیده شده است.

فیلم «خیلی مراقبم» (I Care A Lot) با بازی «رزامند پایک» ۵۶ میلیون و «یس دی» (Yes Day) با بازی «جنیفر گارنر» ۶۲ میلیون بیننده آمریکایی داشته است. فیلم «آنسوی حصار» (Outside the Wire) با بازی «آنتونی مکی» نیز توسط ۶۶ میلیون خانوار دیده شده و بالاتر از سه‌گانه‌ی «به همه پسرانی که دوست‌داشته‌ام» (To All the Boys I’ve Loved Before) قرار گرفته است.

فیلم اسپانیایی «زیر صفر» (Below Zero) در چهار هفته‌ی اول ۴۷ میلیون بیننده را جذب کرده، در حالی که «رفتگرهای فضایی» (Space Sweepers‎) محصول کره ۲۶ میلیون بیننده و فیلم رمانتیک و کمدی «عشق مربعی» (Squared Love) محصول لهستان ۳۱ میلیون بیننده داشته است.

نت‌فلیکس سه‌شنبه شب این هفته اعلام کرد که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ عناوین بسیار بیشتری بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید