news-background
news-background

تریلر مینی‌سریال Death And Nightingales: نمایش مرگ، عشق و خیانت با «متیو رایس»، «جیمی دورنان» و «آن اسکلی»

شبکه‌ی استارز از اولین تریلر مینی‌سریال «مرگ و شباهنگ» (Death And Nightingales) رونمایی کرد. این سریال که اقتباسی است از رمانی نوشته‌ی «یوجین مک‌کیب» در سال ۱۹۹۲، داستانی روایت می‌کند که در چندین سطح برای مخاطب قابل‌درک است.

در این مینی‌سریال سه ستاره‌ی توانمند هالیوود نقش‌آفرینی کرده‌اند. «متیو رایس» که به‌تازگی در سریال «پری میسون» (Perry Mason) دیده شده، بازی تحسین‌برانگیزی در سریال «آمریکایی‌ها» (The Americans) داشت و در فیلم «یک روز زیبا در محله» (A Beautiful Day in the Neighborhood) مقابل «تام هنکس» بازی کرد. او در این مینی‌سریال جدید به «جیمی دورنان» ملحق شده که اخیراً در «بارب و استار» (Barb and Star Go to Vista Del Mar) توانایی‌هایش در نقش‌های طنز را نشان داد. اما تمرکز داستان بر روی شخصیت زنی است که «آن اسکلی» نقشش را بازی می‌کند و بار درام را به دوش می‌کشد. او این وزن را در سریال‌های «هرگزها» (The Nevers) و «وایکینگ‌ها» (Vikings) تحمل کرده است.

داستان این مینی‌سریال در طول یک بازه‌ی زمانی پرتنش بیست و چهار ساعته روی می‌دهد. «بث وینترز» با بازی اسکلی در روز جشن تولد بیست و سه سالگی خود تصمیم می‌گیرد که به «لیام وارد» با بازی دورنان ملحق شود و از زندگی دشوار و دست و پا گیرش با ناپدری پروتستانش بیلی با بازی رایس بگریزد و سرنوشتش را به دست خود رقم بزند.

«آلن کوبیت» نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی «مرگ و شباهنگ» است. او در سریال درام جنایی «سقوط» (The Fall) با دورنان همکاری کرده است.

استارز مینی‌سریال «مرگ و شباهنگ» را یکشنبه ۱۶ می پخش می‌کند.

  https://www.youtube.com/watch?v=iw7zMwaN7QM

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید