news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل دوم سریال Ginny & Georgia را می‌سازد

فصل اول سریال «جینی و جورجیا» را ۵۲ میلیون خانوار از نت‌فلیکس دیده‌اند.

 

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال «جینی و جورجیا» (Ginny & Georgia) را به تولید خواهد رساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جینی و جورجیا» به نویسندگی «سارا لمپر» یک کمدی-درام در مورد یک مادر ۳۰ ساله با بازی «برایان هاوی» و دختر نوجوان ۱۵ ساله‌اش با بازی «آنتونیا جنتری» است. این سریال در ماه مارس در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار داشت.

فصل اول «جینی و جورجیا» در ماه فوریه منتشر و به سرعت به یکی از ۱۰ عنوان پربیننده‌ی شبکه مبدل شد. نت‌فلیکس فاش کرده است که این فصل را پس از گذشت چهار هفته ۵۲ میلیون خانوار به نظاره نشسته‌اند. «جینی و جورجیا» بنابر ادعای نت‌فلیکس در کشورهای برزیل، استرالیا و کنیا عملکرد قدرتمندانه‌ای داشته است.

دیگر بازیگران سریال «دیزل لا توراکا» در نقش آستین، «جنیفر رابرتسون» در نقش الن، «فلیکس مالارد» در نقش مارکوس، «سارا وایزگلس» در نقش مکسین، «اسکات پورتر» در نقش «پل رندلف» و «ریموند ابلک» در نقش جو بوده‌اند.

فصل دوم در قالب ۱۰ اپیزود و در تورنتو کانادا تولید خواهد شد. نویسندگی تمامی قسمت‌های اولین فصل سریال به زنانی چون «بدرا جی فیشر» و «آنیا آدامز» سپرده شده بود که تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز بودند.

فصل اول «جینی و جورجیا» به دلیل شوخی با «تیلور سوییفت» و این دیالوگ که «چرا برایت مهم است؟ تو که مردها را سریع‌تر از تیلور سوییفت قبول می‌کنی» با حواشی زیادی همراه شد و سوییفت را به واکنش وادار کرد. سوییفت در ماه مارس نوشت: «سلام خدمت سریال «جینی و جورجیا»، سال ۲۰۱۰ تماس گرفت و گفت که می‌خواهد شوخی عمیقاً سکسیستی و فشل خود را پس بگیرد. نظرتان چیست که از تحقیر زنان سخت‌کوش دست برداریم و این مزخرفات را [مضحک] نشان ندهیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید