news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم سریال انیمیشن Love, Death & Robots با انتشار تریلر اعلام شد

 

اولین تصاویر از فصل دوم سریال انیمیشن «عشق، مرگ و ربات» (Love, Death & Robots) نت‌فلیکس به تهیه‌کنندگی «دیوید فینچر» پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد. این سریال آنتولوژی به لطف داستان نوآورانه و انیمیشن چشم‌نوازی که داشت با استقبال مواجه شد.

تریلر فصل دوم با گفتگوی یک زن و مرد آغاز می‌شود که سپس به صورت تجربه‌ای ماورایی درمی‌آید. در ادامه صحنه‌های مختلفی از اپیزودهای فصل آینده «عشق، مرگ و ربات» به نمایش گذاشته می‌شود. اپیزودهای فصل اول سریال، بر گونه‌ها و سبک‌های مختلف انیمیشن‌سازی و فراتر از آن تکیه داشت. «تیم میلر» و فینچر در تولید این پروژه مشارکت کردند و به دنبال استقبال از مخاطبین و چراغ سبز نت‌فلیکس ساخت فصل دوم را از سر گرفتند.

فصل اول «عشق، مرگ و ربات» در قالب ۱۸ اپیزود ساخته شد و هریک از آن‌ها داستان‌هایی متفاوت اغلب با مضامین جنسی و خشونت روایت می‌کردند. به نظر می‌رسد که فصل دوم نیز همین رویه را ادامه داده باشد.

میلر دو سال قبل در جشنواره‌ی فیلم تگزاس در مورد این سریال گفته بود: «هنرمندان بسیاری در کمپانی‌های کوچک مشغول به کارند که توان انجام فیلم‌های بلند انیمیشن را ندارند. مسئولیت سنگینی است. اما آن‌ها کارهای کوتاه را با کیفیت بسیار بالا انجام می‌دهند. ما این گونه افراد را که اغلب از رقبای ما بودند و تمایلی به همکاری در تولید انیمیشن در مورد حیوانات سخن‌گو نداشتند را می‌شناختیم.»

نت‌فلیکس فصل دوم «عشق، مرگ و ربات» را ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۵۰

فوق العاده است این انیمیشن بی صبرانه منتظرم

نمایش اسپویل
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۵۰

یه خبر عالی در این روزها :)

نمایش اسپویل
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۱۰

خیلیم خوب ?

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷

عالی عالی عالی

نمایش اسپویل