news-background
news-background

«لیزو» به بخت خود برای ازدواج با «کریس اوانز» لگد زد

«لیزو» خواننده‌ی ۳۲ ساله تلاش می‌‌کند توجه «کریس اوانز» را جلب کند. این فوق‌ستاره در شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک فاش کرده است که وقتی مست بوده به اوانز ۳۹ ساله، ستاره‌ی فیلم‌های مارول در اینستاگرام پیام خصوصی فرستاده است.

این خواننده ضمن انتشار این ویدیو می‌نویسد: «بچه‌ها، وقتی مست هستید پیام خصوصی ارسال نکنید... خطاب به ‌گرازماهی‌های حقوقی: این یک شوخی است.»

«لیزو» در این ویدیو تصویری از پیام خصوصی خود منتشر می‌کند که ترکیبی از چند ایموجی است و زنی در حالی پرتاب توپ بسکتبال به سبد را نشان می‌دهد. اوانز تاکنون به این پیام خواننده واکنشی نشان نداده است. این تصویر علاوه بر این نشان می‌دهد که «لیزو» و «کریس اوانز» یکدیگر را در اینستاگرام دنبال نمی‌کنند.

«لیزو» می‌گوید: «علت ناراحتی من این است که می‌دانم نمی‌توانم با او ازدواج کنم و راستش را بخواهید این خیلی برای من ناراحت‌کننده است. برای اینکه بابا جان او یک گونه‌ی نادر است، قصد مقایسه ندارم.»

این اولین بار نیست که «لیزو» به شکل عمومی به «کریس اوانز» ابراز علاقه می‌کند. او در سال ۲۰۱۹ از طریق توییتر از ستاره‌ی نقش «کاپیتان آمریکا» خواستگاری کرده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۲۴

جدا اگه بر عکس اتفاق می‌افتاد همین مسئله که اینجا با شوخی و خنده برگزار شد، تبدیل به جنجالی در هالیوود نمی‌شد؟ بخصوص که یکطرف ماجرا رنگین پوست هست.

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۱۹

بابا شماها دیگه اینقدر زرد نشید :)

نمایش اسپویل