news-background
news-background

«وین دیزل»: روح «پال واکر» بود که «جان سینا» را به F9 کشاند

 

«پال واکر» در سال ۲۰۱۳ از دنیا رفت اما دیزل می‌گوید او بود که سبب شد «جان سینا» به «سریع و خشمگین» اضافه شود.

 

پس از تولید ۹ قسمت از فیلم‌های «سریع و خشمگین» (Fast and the Furious)، سایه‌ی «پال واکر» که در سال ۲۰۱۳ از دنیا رفت بر این چندگانه هنوز سنگینی می‌کند. قسمت نهم تحت عنوان «اف۹» (F9) سرانجام قرار است در ماه ژوئن توسط یونیورسال اکران شود، در حالی که بازیگران نزدیک به دو سال است برای فیلم مصاحبه می‌کنند. «وین دیزل» یکی از این بازیگران است که بار دیگر برای نقش «دامینیک تورتو» بازگشته است. او به‌تازگی در مصاحبه‌ی دیگری گفته است که «پال واکر» فقید برای انتخاب «جان سینا» در نقش «جیکوب تورتو»، برادر «دامینیک تورتو» نشانه‌ای فرستاده.

دیزل در حین برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی برای «اف۹» می‌گوید: «به یاد می‌آورم که وقتی به تولید فیلم نزدیک می‌شدیم، جاستین [لین کارگردان فیلم] و من در مورد این حرف می‌زدیم که چقدر دردناک است انتخاب بازیگر یک تورتوی جدید، برادر تورتو. مسیرهای مختلفی را می‌شد در پیش گرفت.»

دیزل ادامه می‌دهد: «و به یاد می‌آورم که به «معبد دام» که [برای خود ساخته‌ام] رفته بودم و مدیتیت و تمرین می‌کردم و سعی می‌کردم وارد ذهن دام شوم. و یادم هست که جان وارد شد... فکر کنید جنون‌آمیز است اما احساس می‌کردم که پابلو، پال واکر، او را فرستاده.»

او اضافه می‌کند: «به یاد می‌آورم که آن شب با جاستین گفتگو کردم و گفتم: «از دل و جان احساس می‌کنم که این اتفاق باید رخ می‌داد.»»

در «اف۹» بازیگران قدیمی و جدیدی چون «وین دیزل»، «شارلیز ترون»، «میشل رودریگز»، «هلن میرن»، «جوردانا بروستر»، «لوداکریس»، «تایریس گیبسون»، «ناتالی امانوئل»، «لوکاس بلک»، «جان سینا»، «مایکل روکر»، «کاردی بی»، «فین کول» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«میشل رودریگز» سال گذشته در یک مصاحبه‌ی رادیویی فاش کرد که داستان این قسمت از چندگانه به فضا خواهد رفت. در این قسمت سازمان «ایتیون» که شخصیت «سایفر» با بازی «شارلیز ترون» عضوی از آن و شخصیت «بریکستون» را پدید آورده بوده، خطری جدی برای «دام» و «لتی» به شمار می‌رود. با نقش بر آب شدن نقشه‌های این تشکیلات شیطانی به دنبال غلبه دام بر سایفر، ایتیوون به دنبال انتقام است.

تریلرهای «سریع و خشمگین ۹» از یک سال قبل و در دو مسابقه سوپر بول منتشر شده و هر بار در ۲۴ ساعت اول بینندگان زیادی را به سمت خود کشانده. تریلر سوپر بول امسال فیلم رکورد ۴۴.۵ میلیون بیننده را در ۲۴ ساعت اول پس از انتشار ثبت کرده، در حالی که تریلر سال گذشته پس از شش روز به ۴۳۹ میلیون بیننده رسید.

«اف۹» ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید