news-background
news-background

فیلمبرداری فیلم The Flash با یک «فلش» و دو «بتمن» آغاز شد

تولید فیلم اختصاصی شخصیت «فلش» (The Flash) به کارگردانی «اندی موشتی» و بازی «ازرا میلر» در نقش اصلی جمعه گذشته آغاز شد. «ددلاین» گزارش داده است که اندی و خواهرش باربارا موشتی کمپانی فیلمسازی «دابل دریم» را تأسیس کرده‌اند. در بخشی از این گزارش آمده است که فیلمبرداری پروژه‌ی جدید آن‌ها «فلش» در لندن آغاز شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که این پروژه اواخر آوریل در استودیو تولید خواهد شد. «باربارا موشتی» که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است، در ماه فوریه تصویری از مراحل پیش‌تولید «فلش» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.

هفته‌ی گذشته «جان دزجاردین» سرپرست جلوه‌های ویژه «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder's Justice League) در مصاحبه با وبسایت «هنر جلوه‌های ویژه» (The Art of VFX) تأیید کرده بود که به «فلش» ملحق شده است. علاوه بر این ماه گذشته تأیید شد که «ران لیوینگستون» در این فیلم «نقش «هنری آلن» را بازی می‌کند و جانشین «بیلی کروداپ» شده است.

تابستان سال گذشته تأیید شد که «بن افلک» برای بازی در نقش «بتمن/بروس وین» در فیلم «فلش» بازخواهد گشت. موشتی به مجله‌ی «ونتی فر» می‌گوید: «[افلک] نقشی اساسی در تأثیر احساسی فیلم دارد. روابط میان بری و وین با بازی افلک از لحاظ عاطفی در سطحی است که ما تاکنون ندیده‌ایم. فیلم در مورد بری است، داستان در مورد اوست، اما شخصیت‌های آن‌ها بیش از آنچه ما تصور می‌کنیم به یکدیگر مرتبطند. مادر هر دوی آن‌ها به قتل رسیده و این یکی از مجراهای احساسی فیلم است. اینجاست که بتمن با بازی افلک وارد می‌شود.»

در ماه مارس گذشته نیز «ساشا کایه» بازیگر نامزد امی «جوان و بی‌قرار» (The Young and the Restless) به عنوان «سوپرگرل» (Supergirl) دنیای سینمایی دی‌سی معرفی شده بود.

فیلم «فلش» در حال حاضر قرار است ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید