news-background
news-background

اولین تصویر رسمی از بازسازی لایو-اکشن سریال Powerpuff Girls

شبکه‌ی CW از اولین تصاویر رسمی نسخه‌ی لایو-اکشن سریال انیمیشن «پاورپاف گرلز» (دانلود سریال The Powerpuff Girls با لینک مستقیم) را رونمایی کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این سریال که هنوز به سفارش ساخت یک فصل را دریافت نکرده و قسمت اولش در حال فیلمبرداری است، «کلویی بنت» در نقش «بلاسم»، «داو کامرون» در نقش «بابلز» و «یانا پرالت» در نقش «باترکاپ» بازی می‌کنند. «دونالد فیسن» در نقش پدر آن ها «پروفسور دریک یوتونیوم»، «نیکلاس پادنی» در نقش شخصیت شرور «جوزف مندل جونیور» یا «جوجو» و «رابین لایولی» در نقش «سارا بلوم» ظاهر خواهند شد.

این سریال «پاورپاف» (Powerpuff) نام گرفته و اولین بار در ماه آگست سال گذشته تولید آن به تأیید رسید. نسخه‌ی انیمیشن از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵ از شبکه‌ی Cartoon Network در قالب شش فصل روی ایر رفت. داستان سریال در مورد سه دختر خردسال به نام‌های «بلاسم»، «بابلز» و «باترکاپ» بود که به همراه پدر دانشمندشان «پرفسور اوتونیوم» در شهر خیالی تونزویل زندگی می‌کردند. آن‌ها با قدرت‌های فراطبیعی خود به مبارزه علیه جرم و جنایت می‌پرداختند.

تصاویر پشت صحنه از فیلمبرداری قسمت اول سریال در هفته‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. اپیزود آزمایشی اول بر روی دختران داستان در سنین بزرگسالی تمرکز خواهد داشت. «هدر رنیر» و «دیابلو کودی» نویسندگان «پاورپاف» و «مگی کایلی» کارگردان سریال است.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید