news-background
news-background

تریلر Things Heard & Seen: آماندا سایفرد در مزرعه‌ای تسخیرشده

نت‌فلیکس اولین تریلر فیلم «دیده‌ها و شنیده‌ها» (Things Heard & Seen) با بازی «آماندا سایفرد» را رونمایی کرد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «شاری اسپرینگر برمان» و «رابرت پولچینی» ساخته شده که بیشتر با فیلم «شکوه آمریکایی» (American Splendor) شناخته می‌شوند. دیگر فیلم آن‌ها ده‌هزار قدیس» (Ten Thousand Saints) است که در سال ۲۰۱۵ پخش شده.

داستان فیلم در مورد زنی به نام «کاترین کلر» بازی سایفرد نامزد اسکار است که وقتی همسرش جرج با بازی «جیمز نورتون» در کالج «هادسن ولی» استاد تاریخ هنر می‌شود، زندگی در منهتن دهه‌ی ۱۹۸۰ را رها می‌کند تا به منطقه‌ی دورافتاده‌ای در چوزن نیویورک اقامت کند. کاترین حتی با وجود تلاش‌هایش برای تبدیل مزرعه‌ی قدیمی به مکانی که فرزندش را شاد کند، احساس تنهایی و انزوای او تشدید می‌شود. او به‌زودی یقین پیدا می‌کند که موجودی شیطانی درون خانه‌ی‌ آن‌ها نفوذ کرده است.

سایفرد اخیراً در فیلم «منک» (Mank) به کارگردانی «دیوید فینچر» در کنار «گری اولدمن» دیده شده است. این فیلم برای سایفرد نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را به همراه داشت.

دیگر بازیگران فیلم در کنار سایفرد «جیمز نورتون»، «ناتالیا دایر»، «الکس نوستیدتر»، «ری سی‌هورن»، «مایکل اوکیف»، «کارن آلن»، «جک گور»، «اف. ماری ایبراهام»، «جیمز اوربانیاک» و «آنا سوفیا هجر» خواهند بود.

«دیده‌ها و شنیده‌ها» ۲۹ آوریل از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید