news-background
news-background

عذرخواهی «سث روگن» از «اما واتسون» برای قراردادن او در یک «موقعیت ناخوشایند» در فیلم This Is the End

روگن می‌گوید: «این روایت که [اما واتسون] به شکلی غیرحرفه‌ای و زشت عمل کرده کاملاً چرند است.»

 

«سث روگن» به شبکه‌های اجتماعی رجوع کرد تا توضیحات بیشتری در مورد آنچه برای «اما واتسون» در حین فیلمبرداری «این آخر دنیاست» (This Is the End) پیش آمده ارائه دهد. بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» در سال ۲۰۱۳ در کمدی آخرالزمانی روگن نقش خودش را بازی کرد. در آن زمان گزارش شد که واتسون حاضر نشده در مقابل «چنینگ تیتوم» که ظاهری عجیب داشته نقش‌آفرینی کند و محل فیلمبرداری را ترک کرده. روگن اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی GQ توضیحاتی در این خصوص داده بود اما در شبکه‌های اجتماعی ناچار شد برداشت‌های غلط از آن مصاحبه را اصلاح کند.

روگن می‌نویسد: «می‌خواهم گزارشی که از مصاحبه‌ی اخیرم پدیدار شده را اصلاح کنم. برداشت نادرستی از آنچه اتفاق افتاد ارائه می‌دهد. اما واتسون محل فیلمبرداری را به سرعت ترک نکرد و این مزخرف است که تصور کنی او این کار را کرده. صحنه آن چیزی نبود که در فیلمنامه آمد، بداهه‌پردازی شد، تغییرات زیادی صورت گرفت و آن چیزی نبود که اما واتسون در موردش توافق کرده بود. این روایت که او به شکلی غیرحرفه‌ای و زشت عمل کرده کاملاً چرند است.»

روگن ادامه می‌دهد: «من بدون تردید باید هماهنگی بهتری ایجاد می‌کردم و به این دلیل که این کار را نکردم، او در موقعیت ناخوشایندی قرار گرفت. من و او آن شب صحبت کردیم؛ در مجموع موقعیت مزخرفی بود و برای او احتمالاً سخت بوده که چیزی بگوید و من بسیار خوشحالم و ستایشش می‌کنم که این کار را کرد. از اینکه فرصت همکاری با او را داشتم خوشحال بودم و بسیار خوشحال خواهم بود اگر دوباره چنین فرصتی دست دهد. بسیار متأسفم و سرخورده‌ام که چنین اتفاقی افتاد و آرزو می‌کنم که برای جلوگیری از وقوعش تلاش بیشتری می‌کردم.»

روگن در مصاحبه با GQ گفته بود که پس از آن اتفاق خصومتی میان او و واتسون به وجود نیامده و بازیگر روز بعد به محل فیلمبرداری بازگشته و خداحافظی کرده است. روگن فیلم «این آخر دنیاست» را با همکاری «ایوان گلدبرک» به نگارش درآورد. این فیلم در نهایت ۱۲۶میلون دلار در سراسر دنیا فروخت.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۴۷

چرا به طور واضح نمیگین چه اتفاقی افتاد که اما واتسون صحنه فیلمبرداری رو ترک کرد؟

نمایش اسپویل