news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری Being the Ricardos «آرون سورکین» و «نیکل کیدمن»؛ تغییر تاریخ اکران Hitman’s Wife’s Bodyguard

«جی.کی. سیمونز»، «نینا آریاندا» و «تونی هیل» نیز به فیلم «خانواده ریکاردو بودن» ملحق شده‌اند.

 

استودیوی آمازون اعلام کرد که فیلم «خانواده ریکاردو بودن» (Being the Rciardos) به نویسندگی و کارگردانی «آرون سورکین» در لس‌آنجلس آغاز شده است. «نیکل کیدمن» و «خاویر باردم» در این فیلم نقش «لوسیل بال» و «دزی آرناز» را بازی می‌کنند که در دهه‌ی ۱۹۵۰ سریال سیت‌کام «لوسی را دوست دارم» (I Love Lucy) را ساختند. این سریال ازدواج شخصیت‌های لوسیل و ریکی ریکاردو را به تصویر می‌کشید.

«خانواده ریکاردو بودن» داستانی روایت می‌کند که در حین یک هفته و در سیت‌کام «لوسی را دوست دارم» روی می‌دهد. این سیت‌کام کلاسیک در خلال سال‌های ۱۹۵۱تا ۱۹۵۷ از شبکه‌ی CBS پخش شد. داستان با جلسات فیلمنامه‌خوانی در یک روز دوشنبه آغاز و تا جلسه‌ی فیلمبرداری در مقابل مخاطبین زنده در روز جمعه ادامه پیدا می‌کند. لوسی و دزی در این حین با بحرانی روبرو شدند که می‌توانست زندگی و شغل‌شان را دگرگون کند.

سورکین با فیلم «استیو جابز» (Steve Jobs) داستانی که در یک بازه‌ی زمانی کوتاه روی می‌داد روایت کرده است. این کارگردان جدا از «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) برای فیلم «بازی مالی» (Molly’s Game) هم روی صندلی کارگردانی نشسته است.

آمازون دوشنبه این هفته اعلام کرد که «جی.کی. سیمونز» برنده‌ی اسکار و «نینا آریاندا» نقش «ویلیام فرالی» و «ویوین ونس» همبازیان لوسی و دزی را بازی می‌کنند. علاوه بر این، «تونی هیل» در نقش «جس اوپنهایمر» تهیه‌کننده‌ی اجرایی و سرپرست نویسندگان، «عالیا شوکت» و «جیک لیسی» در نقش نویسندگان دیگر، «لیندا لاوین»، «کلارک گرگ»، «جان روبینستین»، «رابرت پاین» و «کرسیتفر دنام» به فیلم «خانواده ریکاردو بودن» پیوسته‌اند.

در پی منتقل شدن فیلم «گای آزاد» (Free Guy) دیزنی به ۱۳ آگست، یک هفته پیش از اکران «بادی‌گارد همسر آدمکش» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)، منطقی است که لاینزگیت تاریخ جدیدی برای نمایش این اکشن با بازی «رایان رینولدز»، «ساموئل ال. جکسون» و «سلما هایک» انتخاب کند. لاینزگیت اعلام کرد که این دنباله ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱ روی پرده خواهد رفت.

«بادی‌گارد همسر آدمکش» در این تاریخ جدید باید با «در ارتفاعات» (In the Heghts) برادران وارنر و HBO Max رقابت کند. یک هفته پیش از این تاریخ نیز قرار است «سریع و خشن ۹» (F9) یونیورسال اکران شود. قسمت اول «بادی‌گارد آدمکش» در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۷۶ میلیون دلاری در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید