news-background
news-background

تریلر The Night House: «ربکا هال» گرفتار در یک خانه تسخیرشده

 

فیلم ترسناک «خانه شب» که اوایل سال ۲۰۲۰ به ساندنس رفته بود، سرانجام تابستان آینده اکران خواهد شد.

 

در فیلم ترسناک و روان‌شناسانه‌ی «خانه شب» (The Night House)، این گذشته است که «ربکا هال» را رها نمی‌کند. در این فیلم به کارگردانی «دیوید بروکنر» هال در نقش زنی ظاهر شده که در سوگ همسر خود نشسته، اما این واقعه در اولین تریلر اثر تقریباً مخفی نگه داشته شده. فیلم «خانه شب» اولین بار در فستیوال ساندنس ۲۰۲۰ روی پرده رفت و سرانجام قرار است ۱۶ ژوئیه توسط سرچ‌لایت به اکران عمومی برسد.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «بث (ربکا هال) از مرگ غیرمنتظره‌ی همسرش به خود می‌پیچد و تنها در خانه‌ای ساحلی سکونت کرده که همسرش برای او ساخته. بث تمام سعی‌اش را می‌کند تا مانع فروپاشی زندگی خود شود – اما کابوس به سراغش می‌آید. الهامات ناخوشایندی از حضور موجودی در خانه که او را فرامی‌خواند. او برخلاف توصیه‌های دوستانش، شروع می‌کند به واکاوی اموال همسرش برای یافتن پاسخ. آنچه می‌یابد، اسراری غریب و ناخوشایند است – معمایی که بث در حل کردنش مصمم است.»

دیگر بازیگران فیلم «سارا گلدبرگ»، «واندی کورتیس هال» و «استیسی مارتین» بوده‌اند. سرچ‌لایت این فیلم را در ساندنس با قراردادی ۱۲ میلیون دلاری خریداری کرد. بروکنر پیش‌تر فیلم بلند «آیین» (The Ritual) را در سال ۲۰۱۸ برای نت‌فلیکس ساخته است. «بن کالینز» و «لوک پیوتروفسکی» نویسندگان فیلمنامه‌ی «خانه شب» بوده‌اند.

«ربکا هال» در فستیوال ساندنس ۲۰۲۱ نیز فیلم «گذر» (Passing) را داشت که امتیاز پخش آن توسط نت‌فلیکس خریداری شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید