news-background
news-background

«جان هم» در سریال M.O.D.O.K مارول در نقش «مرد آهنی» صداپیشگی می‌کند؛ «کریس اوانز»: «رابرت داونی جونیور» در نقش «مرد آهنی» غیرقابل جایگزینی است

 

این هفته در پنل «واندرکان» انیمیشن بزرگسالانه‌ی «موداک» (M.O.D.O.K) مارول و شبکه‌ی هولو، صداپیشگان سریال معرفی شدند.

این سریال قرار است اواخر ماه می پخش شود اما در «واندرکان» امسال که به صورت مجازی برگزار شده، «جوردن بلوم» یکی از پدید‌آورندگان مجموعه و «پیتن اسوالت» پدید‌آورنده و صداپیشه‌ی دیگر آن، به همراه «ملیسا فومرو»، «ایمی گارسیا»، «بن شوارتس» و «جان دیلی» به پرسش‌هایی که هواداران ثبت کرده بودند پاسخ دادند.

در این رویداد اعلام شد که «جان هم» ستاره‌ی سریال «مد من» (Mad Men) در نقش «مرد آهنی»، «نیتان فیلیون» در نقش «مرد شگفت‌انگیز»، و «بیل هیدر» در نقش «دیوید انگار» صداپیشگی خواهند کرد. تریلر جدید سریال نیز در این رویداد رونمایی شده است.

در «موداک» مارول شخصیت ابرشرور «موداک» که مدت‌ها رؤیای سلطنت بر دنیا را در ذهن پرورانده اما پس از سال‌ها در تحققش شکست خورده، سازمان «ایم» (A.I.M) را تشکیل می‌دهد. اسوالت در نقش «موداک»، فومرو در نقش «ملیسا»، گارسیا در نقش «جودی»، شوارتس در نقش «لو»، «سم ریچاردسون» در نقش «گری»، «بک بنت» در نقش «آستین ون در اسلیت» دیگر صداپیشگان سریال خواهند بود.

«موداک» ۲۱ می از هولو پخش خواهد شد.

همزمان با معرفی هم برای صداپیشگی «مرد آهنی»، «کریس اوانز» بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» در «دنیای سینمایی مارول» در مصاحبه با رویداد «ای‌سی‌ای یونیورس» به این پرسش پاسخ داده است که آیا مایل است نقش خود در دنیای مارول را با شخصیت دیگری معاوضه کند یا نه.

اوانز می‌گوید: «فکر نمی‌کنم در این دنیا هیچ‌کس بتواند از کاری که داونی کرد فراتر برود. آن نقش را مانند «جیمز باند» یا «سوپرمن» یا «بتمن» نمی‌دانم که در مقطعی یک نفر دیگر بتواند آن را تجربه کند. او «مرد آهنی» است، ختم کلام.»

در سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) که به‌تازگی از دیزنی+ روی ایر رفته، «وایت راسل» نقش  نسخه‌ی جدید «کاپیتان آمریکا» را بازی می‌کند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید