news-background
news-background

«پرنس ویلیام» بالاتر از «جیسون استاتهام» و «دووین جانسون» جذاب‌ترین مرد طاس دنیا شناخته شد؛ برآشفتگی هواداران از غیبت «استنلی توچی»

«پرنس ویلیام» ۳۸ ساله طبق آمار و جستجوهای گوگل «جذاب‌ترین مرد طاس دنیا» شناخته شد. نام این دوک ۱۷.۶ میلیون مرتبه در صفحات اینترنتی ذکر شده است.

نام «مایک تایسن» اسطوره‌ی ۵۴ ساله‌ی بوکس نیز ۸.۸ میلیون مرتبه در کنار واژه‌ی «جذاب» آمده و رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص داده است. پس از او «جیسون استاتهام» بازیگر ۵۳ ساله‌ی بریتانیایی با ۷.۴ میلیون نتیجه‌ی جستجو در رده‌ی سوم قرار دارد. «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با ۲.۲ میلیون نتیجه‌ی جستجو در میان ۱۰ فرد برتر جای ندارد.

این پژوهش توسط متخصصین جراحی زیبایی «لانگویتا» انجام شده است.

به دنبال انتشار این گزارش، کاربران شبکه‌های اجتماعی «پاتریک استوارت» ستاره‌ی «پیشتازان فضا» و حتی «استنلی توچی» که اخیراً با سریال «استنلی توچی: جستجوی ایتالیا» (Stanley Tucci: Searching for Italy) شبکه‌ی CNN و در سن شصت سالگی به نوشته‌ی «نیویورکر» به نماد جنسیت تبدیل شده را لایق حضور در این فهرست دانستند.

یکی از کاربران می‌نویسد: «یک نفر به من توضیح دهد چگونه پرنس ویلیام می‌تواند جذاب‌ترین مرد طاس دنیا باشد وقتی «شمار مور» و «استنلی توچی» وجود دارند؟»

توچی از زمان شروع پاندمی نحوه‌ی درست کردن نوشیدنی‌های مختلف را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و هواداران را ذوق‌زده کرده. در ماه آوریل گذشته «گاردین» با انتشار مقاله‌ای نوشت: «چرا استنلی توچی نگرونی را این‌قدر جذاب درست می‌کند؟»

 

جذاب‌ترین مردان طاس دنیا:

 

۱. پرنس ویلیام – ۱۷.۶ میلیون

۲. مایک تایسون – ۸.۸ میلیون

۳. جیسون استاتهام – ۷.۴ میلیون

۴. پیت‌بول – ۵.۴ میلیون

۵. مایکل جوردن – ۵.۳ میلیون

۶. فلوید می‌ودر – ۴.۳ میلیون

۷. جان تراوولتا – ۳.۸ میلیون

۸. بروس ویلیس – ۳.۳ میلیون

۹. دووین جانسون – ۲.۶ میلیون

۱۰. وین دیزل – ۲.۳ میلیون

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۳۱

خیلی مسخرست با اون موهای دورش اصلا جذاب هم نیست ، بقیه خیلی بهترن

نمایش اسپویل