news-background
news-background

دیزنی+ سریال National Treasure را با بازیگران جدید می‌سازد

شبکه‌ی دیزنی+ برای تولید اسپین‌آف «گنجینه ملی» (National Treasure) در قالب ۱۰ اپیزود چراغ سبز نشان داد. کارگردانی این سریال به «میرا نیر» سپرده شده است.

این سریال جدید همچون فیلم‌های بلند «گنجینه ملی» عنوانی اکشن و ماجراجویانه خواهد بود اما شخصیت اول آن یک شخصیت لاتین تبار به نام «جس مورالس» است. جس بیست ساله به همراه دوستانش وارد ماجراجویی تازه‌ای پیرامون خانواده‌اش و اسرار آن می‌شود و در این راه گنجینه‌هایی پنهان را کشف می‌کند.

بهار گذشته «کلایدر» گزارش داده بود که دیزنی+ در حال توسعه‌ی این سریال است. در آن زمان «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده‌ی چندگانه وعده‌ی تولید یک سریال و حتی قسمت سوم و احتمالی «گنجینه ملی» را داد: «بدون شک بر روی یک پروژه برای شبکه‌های استریمینگ و یک فیلم برای سینما کار می‌کنیم. امیدواریم که هر دوی آن‌ها به سرانجام برسد و «گنجینه ملی» دیگری را ببینیم، اما هر دوی این پروژه‌ها به شکل فعال در حال پیشرفت‌اند... سریالی که برای دیزنی+ ساخته می‌شود بازیگرانی بسیار جوان‌تر دارد. همان ایده است اما با بازیگرانی جوان. نسخه‌ی سینمایی ممکن است با بازیگران قبلی ساخته شود.»

«نیکلاس کیج» در دو قسمت ابتدایی «گنجینه‌ی ملی» نقش «بنجامین گیتس» را بازی کرد، رمزشناس و جوینده‌ی گنجی که اسراسر شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی تاریخ آمریکا را فاش می‌کند. «دایان کروگر»، «جاستین بارتا»، «جان وویت» و «هاروی کیتل» در هر دو فیلم نقش‌آفرینی کردند.

اواخر سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود که دیزنی و «جری بروکهایمر» قسمت سوم «گنجینه‌ ملی» را با همکاری «کریس برمنر» نویسنده‌ی «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) به تولید می‌رسانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید