news-background
news-background

اظهارات جنجالی «شارون آزبورن» شوی The Talk را به حالت تعلیق درآورد

برنامه‌ی تلویزیونی «گفتگو» (The Talk) شبکه‌ی CBS به حالت تعلیق درمی‌آید تا به اظهارات جنجالی «شارون آزبورن» مجری آن رسیدگی شود. در یکی از اپیزودهای این برنامه‌ی زنده، آزبورن در گفتگوی پرشوری با همکارش «شریل آندروود» از اظهارات «پی‌یرس مورگان» در مورد «مگان مارکل» حمایت کرد. شبکه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که تحقیقات لازم در مورد اپیزود چهارشنبه گذشته را آغاز می‌کند.

آزبورن در مورد اظهارات مورگان که گفته بود حرف‌های مارکل در مورد تمایل به خودکشی در زمان حضورش در خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا و رفتار‌های نژادپرستانه‌ی اعضای آن خانواده را باور نمی‌کند گفته بود: «آیا حرف‌های مورگان را می‌پسندم؟ آیا با آنچه که گفت موافقت می‌کنم؟ نه. برای اینکه نظر خودش است. نظر من نیست... از او به‌خاطر آزادی بیان حمایت می‌کنم، او دوست من است.»

او در ادامه اضافه کرد: «نژادپرست نیستم... برای من رنگ پوست یا مذهب افراد مهم نیست. آیا انسان خوش‌برخوردی هستید؟ من شما را در این مورد قضاوت می‌کنم.»

آندروود در واکنش می‌پرسد: «به افرادی که از حمایت شما احساس کرده‌اند طرف نژادپرستی را گفته‌اید ه می‌گویید، هرچند که ممکن است موافقش نباشید؟» آزبورن جواب می‌دهد: «برای من دلیل بیاورید، بگویید او چه زمانی اظهارات نژادپرستانه به زبان آورده؟ احساس می‌کنم قرار است مرا روی صندلی برقی [اعدام] بگذارند چون از دوستم که به نظر برخی نژادپرست است حمایت کرده‌ام، آیا این حمایت باعث می‌شود نژادپرست باشم؟»

آزبورن پنجشنبه گذشته در صفحه‌ی توییترش عذرخواهی کرد و نوشت: «خطاب به تمامی رنگین‌پوستانی که به آن‌ها توهین شد و تمامی افرادی که از حرف‌های من گیج یا ناامید شدند باید بگویم که واقعاً متأسفم. مظطرب شدم، احساس کردم به من حمله شده، حالت تدافعی پیدا کردم و ترس و وحشت از اتهام نژادپرستی بر من غلبه پیدا کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵

جواب به آزبورن بعد از عذرخواهی در صفحه توییترش: برو گمشو نژادپرست عوضی این اولین باری نیست که متهم به نژادپرستی شدی

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۵۵

حالا این شارون آزبورن و رفقاش مگه وکیل خانواده سلطنتی هستن که اینقدر درباره مگان مارکل بیچاره حرف مفت می زنن؟

نمایش اسپویل
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۴۳

پدیده کنسل کالچر با قدرت درحال ادامه پیدا کردنه!

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۵۰

بیچاره خیلی زن دوستداشتنیه ایه من به واسطه ی تماشای ozzy osbourne show و برنامه های مختلفی که در موردش ساخته شده باهاش اشنا شدم بنده ی خدا از نسل های قدیمه نمیدونه چقدر الکی الکی به هرکسی که از راه برسه انگ نژادپرستی میزنن. منم اگه یکی تو برنامه زنده بهم بگه نژادپرست همینقدر دستپاچه میشم که شرون شد.

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۷

شرون؟!!!

نمایش اسپویل