news-background
news-background

«داکوتا فنینگ» برای بازی در سریال Ripley به «اندرو اسکات» پیوست

«داکوتا فنینگ» به جمع بازیگران سریال جدید کمپانی شوتایم، «ریپلی» (Ripley) پیوست. این سریال بر اساس رمان پنج‌گانه «تام ریپلی» نوشته «پاتریشیا های‌‌اسمیت» ساخته خواهد شد. فنینگ به جمع «اندرو اسکات» و «جانی فلین» که پیشتر حضورشان در سریال اعلام شده بود پیوسته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این سریال، «تام ریپلی» با بازی اسکات جیب‌بری که در اوایل دهه ۱۹۶۰ به سختی زندگی خود را در نیویورک می‌گذراند توسط تاجر سرمایه‌داری استخدام می‌شود تا به ایتالیا سفر کند و پسر بی‌خانمانش را راضی کند تا به خانه برگردد. تام با قبول این پیشنهاد اولین گامش را به سوی زندگی پیچیده و پر از حیله برمی‌دارد. فنینگ نقش «مارج شروود»، یک آمریکایی ساکن ایتالیا را بازی می‌کند که اهداف شومی را زیر چهره مهربان تام حس می‌کند. «گوئینت پالترو» نقش «مارج شروود» را در سال ۱۹۹۹ در فیلم «آقای ریپلی بااستعداد» (The Talented Mr. Ripley) بازی کرده بود.

«ایمی ایزرائیل» دستیار مدیر ارشد برنامه‌های فیلم‌نامه‌ای در شوتایم می‌گوید: ««داکوتا فنینگ» بهترین انتخاب برای بازی در نقش پیچیده «مارج» در مقابل «اندرو اسکات» و نقش «تام ریپلی» است. او بازیگری است که هوش و آسیب پذیری خاصی را در همه نقش‌های خود نمایش می‌دهد بدون اینکه چیزی در ظاهرش پدیدار شود. ما بی‌صبرانه منتظر ایفای نقش او در سریال «ریپلی» نوشته «استیون زایلیان» هستیم.»

این دومین پروژه همکاری فنینگ با شبکه شوتایم در هفته‌های اخیر است. شوتایم به تازگی حضور او را در نقش «سوزان فورد» دختر «بتی» و رئیس‌جمهور «جرالد فورد» در سریال بیوگرافی جدید این شبکه «بانوی اول» (The First Lady) اعلام کرد. فنینگ به تازگی در سریال «روانکاو» (The Alienist) شبکه تی‌ان‌تی حضور داشت. او همچنین فیلم‌های «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time…in Hollywood)، «گرگ و میش: ماه نو» (The Twilight Saga: New Moon)، «هشت یار اوشن» (Ocean's Eight‎)، «جنگ دنیاها» (دانلود فیلم War of the Worlds با لینک مستقیم) و «همسایه من توتورو» (My Neighbor Totoro) را در کارنامه خود دارد.

ساخت «ریپلی» اولین بار در سال ۲۰۱۹ در شوتایم مطرح شد و کارگردان برنده جایزه اسکار، «استیون زایلیان» قرار است به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی فصل اول حضور داشته باشد. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «گرت باش»، «گویمون کسدی»، «بن فورکنر»، «شارون لیوی»، «فیلیپ کیل» و «چارلی کوروین» هستند. اسکات علاوه بر بازی، در نقش تهیه‌کننده نیز حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید