news-background
news-background

آمازون Coming 2 America «ادی مورفی» را پربیننده‌ترین فیلم پاندمی در تمامی شبکه‌ها نامید

آمازون ادعا می‌کند که «سفر به آمریکا ۲» پربیننده‌ترین فیلم در یک آخر هفته از زمان شیوع پاندمی بوده است.

 

استودیوی آمازون آمار بینندگان فیلم «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) را به صورت شفاف منتشر نساخته اما ادعا می‌کند که این کمدی با بازی «ادی مورفی» که با قراردادی ۱۲۵ میلیون دلاری خریداری شده، پربیننده‌ترین آخر هفته پاندمی را رقم زده و بالاتر از «فیلم باب اسفنجی» (The SpongeBob Movie: Sponge on the Run) قرار گرفته است.

آمازون اعلام کرده که «سفر به آمریکا ۲» در سال ۲۰۲۱ از هر فیلم دیگری در هفته‌ی اول پربیننده‌تر بوده و نیز در طول ۱۲ ماه گذشته به دنبال شیوع پاندمی، پربیننده‌تر از تمامی فیلم‌های منتشر شده از تمامی شبکه‌های استریم بوده است. این در حالی است که اغلب استودیوهای هالیوود در حین پاندمی آمار روزانه‌ی فروش خود را منتشر نمی‌کردند، اما از آخر هفته‌ی گذشته به حالت قبل بازگشته و شفاف‌تر عمل می‌کنند.

سرویس آمازون پرایم ویدیو که دارای ۱۵۰ میلیون مشترک جهانی است، اکتبر سال گذشته آمار دقیق بینندگان «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) را نیز منتشر نکرد و تنها به ذکر عبارت «ده‌ها میلیون بیننده» بسنده کرد.

«ادی مورفی» ستاره‌ی «سفر به آمریکا ۲» به‌تازگی در مصاحبه با «مارک مارون» فاش کرده است که تبدیل شدن به برنده‌ی جایزه‌ی «تمشک طلایی» بدترین بازیگر سبب شده که از بازیگری فاصله بگیرد. مورفی می‌گوید: «فیلم‌های مزخرفی بازی می‌کردم. فکر کردم: «این لعنتی خنده‌دار نیست. دارند به من جایزه‌ی تمشک طلایی می‌دهند... این حرامزاده‌ها به من جایزه‌ی تمشک طلایی «بدترین بازیگر» داده‌اند. شاید بهتر باشد که مدتی استراحت کنم.»»

مورفی نه مرتبه نامزد دریافت جایزه‌ی «تمشک طلایی» بدترین بازیگر سال شده و سه بار برای «نوربیت» (Norbit)، «ماجراهای پلاتو نش» (The Adventures of Pluto Nash) و «با دیو آشنا شو» (Meet Dave) این جایزه را دریافت کرده.  او در سال ۲۰۱۰ «بدترین بازیگر دهه» نامیده شد. به همین علت بود که او در حین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ تنها در فیلم درام مستقل «آقای چرچ» (Mr. Church) ظاهر شد و سپس «دلمایت اسم من است» (Dolemite Is My Name) و «سفر به آمریکا» را ساخت.

شبکه‌های رقیب اپل تی‌وی+، هولو، پیکاک و اچ‌بی‌او مکس نیز رقم دقیق بینندگان فیلم‌ها و سریال‌هایشان را اعلام نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید