news-background
news-background

تغییر مجدد در تاریخ اکران A Quiet Place Part II؛ فیلم Fatherhood را نت‌فلیکس پخش می‌کند؛ Peter Rabbit 2 یک ماه زودتر اکران خواهد شد

«یک جای آرام ۲» جانشین «سریع و خشن ۹» خواهد شد.

 

استودیوی پارامونت پنجشنبه شب اعلام کرد که فیلم «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place Part II) را به جای ۱۷ سپتامبر چند ماه زودتر و در تاریخ ۲۸ می روی پرده می‌برد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هفته‌ی گذشته گزارش شده بود که یونیورسال فیلم «سریع و خشن ۹» (F9) را به جای ماه می به ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ می‌فرستد تا بازارهای جهانی آمادگی بیشتری برای نمایش فیلم داشته باشند. پارامونت پیش‌تر اعلام کرده بود که «یک جای آرام ۲» و «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) را پس از ۴۵ روز اکران از شبکه‌ی جدید پارامونت+ پخش می‌کند.

قسمت اول «یک جای آرام» با بازی و کارگردانی «جان کرازینسکی» اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تگزاس سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و سپس در اولین هفته‌ی اکران در آمریکای شمالی ۵۰.۲ میلیون دلار فروخت. این فیلم در نهایت به فروش داخلی ۱۸۸ میلیون دلاری و فروش جهانی ۳۴۱ میلیون دلاری رسید، در حالی که با بودجه‌ی ۱۷ میلیون دلاری تولید شده بود.

بخشی از بازاریابی «یک جای آرام ۲» در مسابقه سوپربول سال گذشته صورت گرفت اما با شیوع پاندمی اکران فیلم چند بار به تعویق افتاد. به دنبال بازگشایی تدریجی بازارهای نیویورک و لس‌آنجلس پس از یک سال تعطیلی، انتظار می‌رود که استودیوها تاریخ اکران فیلم‌هایشان را تغییر دهند.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که فیلم «پدرانگی» (Fatherhood) سونی با بازی «کوین هارت» جمعه ۱۸ ژوئن از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. امتیاز کامل پخش این فیلم به نت‌فلیکس واگذار نشده و اقدامی مشابه فیلم «گری‌هوند» (Greyhoung) «تام هنکس» که از اپل تی‌وی+ پخش شد صورت گرفته است. نت‌فلیکس امتیاز پخش جهانی فیلم هارت به استثنای چین را خریداری کرده و سونی این فیلم را در آن کشور اکران می‌کند.

هارت در «پدرانگی» به کارگردانی «پل وایتس» نقش پدری را بازی می‌کند که پس از مرگ غیرمنتظره‌ی همسرش یک روز پس از تولد دخترش  باید دست تنها فرزندش را بزرگ کند.

سونی پیش‌تر در پی بازگشایی سینماهای نیویورک اعلام کرده بود که اکران «پیتر خرگوش ۲: فراری» (Peter Rabbit 2: The Runaway) را به جای ۱۱ ژوئن، یک ماه زودتر و در تاریخ ۱۴ می روی پرده می‌برد. آخر هفته‌ی گذشته فیلم لایو-اکشن/کارتن «تام و جری» (Tom & Jerry) برادران وارنر فروشی فراتر از انتظار داشت و ۱۴.۱ میلیون دلار در افتتاحیه فروخت در حالی که از HBO Max نیز پخش شده بود.

در حال حاضر فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول و دیزنی قرار است یک هفته زودتر از «پیتر خرگوش ۲» اکران شود. قسمت اول «پیتر خرگوش» در سال ۲۰۱۸ به فروش جهانی ۳۵۱ میلیون دلاری رسیده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید