news-background
news-background

تریلر Sky Rojo نت‌فلیکس: سریال جنایی جدید خالق Money Heist

 

نت‌فلیکس از تریلر رسمی سریال اسپانیایی «چرم مصنوعی سرخ» (Sky Rojo) رونمایی کرد. «الکس پینا» خالق سریال پربیننده‌ی «سرقت پول» یا «خانه کاغذی» (Money Heist) به همراه «استر مارتینز لوباتو» پدید‌آورنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی «چرم مصنوعی سرخ» است.

پینا به دنبال تبدیل شدن «خانه کاغذی» به یک پدیده‌ی بین‌المللی، سال گذشته «خط سفید» (White Lines) را ساخت که برای فصل دوم تمدید نشد، اما او با «چرم مصنوعی سرخ» به نت‌فلیکس بازگشته تا داستان مشابهی بازگو کند.

داستان سریال جدید او در مورد سه کارگر جنسی به نام‌های کورال، وندی و جینا است که در یک کلوب شبانه کار می‌کنند. آن‌ها در پی وقوع یک حادثه، از واسطه‌ی خود و افراد جنایت‌کار او در حال فرارند و تنها سعی می‌کنند «پنج دقیقه بیشتر» زنده بمانند. فصل اول این سریال در قالب هشت اپیزود نزدیک به ۲۵ دقیقه‌ای ساخته شده و سفارش تولید فصل دوم آن از حالا صادر شده است.

«لالی اسپوزیتو»، «یانی پرادو» و «ورونیکا سانچز» بازیگران نقش‌های اصلی‌اند و همگی سابقه‌ی نقش‌آفرینی در دیگر پروژه‌های اسپانیایی زبان را دارند. دیگر بازیگران سریال «انریک اوکر»، «میگل آنخل سیلوستره» و «آسی‌یر اچاندیا» خواهند بود. اچاندیا اخیراً در فیلم «رنج و شکوه» (Pain and Gain) «پدرو آلمودوار» مقابل «آنتونیو باندراس» دیده شده است.

فصل اول «چرم مصنوعی سرخ» ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید