news-background
news-background

درخواست کارگردان Batman Beyond از هواداران: از برادران وارنر بخواهید سریال را احیا کند

 

به دنبال انتشار شایعه‌ی تولید دنباله‌ای برای سریال انیمیشن «بتمن»، سازندگان «فراتر از بتمن» خواستار احیای سریال خود شده‌اند.

 

«آندریا رومانو» صداپیشه و کارگردان سریال انیمیشن «فراتر از بتمن» (Batman Beyond) هواداران را فراخوانده تا از استودیوی برادران وارنر بخواهند این مجموعه‌ی محبوب را احیا کند چرا که گروه سازندگان برای تولید اپیزودهای جدید آماده‌تر از هر زمان دیگری‌اند.

این درخواست در حالی صورت گرفته که فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) پس از سال‌ها گمانه‌زنی و مطالبه از سوی هواداران سرانجام در آستانه انتشار از HBO Max قرار دارد. رومانو این پیام را در رویداد «فن فست» ارسال کرده است.

این کارگردان می‌گوید: «به این بستگی دارد که هواداران درخواست پشت درخواست پشت درخواست داشته باشند تا اینکه ساخته نشدنش توسط برادران وارنر احمقانه به نظر برسد. بنابراین آن‌ها باید کمپین‌هایی راه‌اندازی کنند و به اطلاع استودیو برسانند که چه می‌خواهند. برای اینکه ما تمایل داریم ساخته شود، بسیار لذت‌بخش خواهد بود – ما هنوز در دسترس هستیم، کار همگی همچنان زیباست. بنابراین بله چرا که نه، متشکر خواهیم بود.»

سریال «فراتر از بتمن» در قالب سه فصل و ۵۲ اپیزود از ژانویه ۱۹۹۹ تا دسامبر ۲۰۰۱ پخش شد. در پی روی ایر رفتن اپیزود پایانی، فیلم «فراتر از بتمن» مستقیماً بر روی دیسک‌های دی‌وی‌دی وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد. داستان در یک شهر گاتهام فیوچریستی روی می‌داد و بر روی یک بتمن نوجوان به نام «تری مک‌گینیس» تمرکز می‌کرد که توسط «بروس وین» سالخورده‌تر آموزش می‌دید. «ویل فرایدل»، «کوین کانروی»، «کری سامر»، «لورن تام»، «استاکارد چنینگ»، و «انجی هارمن» از جمله صداپیشگان سریال بودند. «فراتر از بتمن» توسط «بروس تیم»، «پل دینی» و «آلن برنت» خلق شده بود.

به دنبال موفقیت سریال انیمیشن «هارلی کویین» (Harley Quinn)، ژانویه امسال شایعه‌ی تولید دنباله‌ای برای «بتمن: سریال انیمیشن» (Batman: The Animated Series) شنیده شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید