news-background
news-background

فیلم مفقود شده The Amusement Park «جرج رومرو» تابستان آینده پخش خواهد شد

«جرج رومرو» کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، تدوینگر و بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۱۷ در سن ۷۷ سالگی درگذشت اما فیلم‌های پنهان او هنوز هم پس از گذشت چهار سال در حال انتشار هستند. فیلم «شهربازی» (دانلود فیلم The Amusement Park با لینک مستقیم) او قرار است تابستان سال آینده از شبکه استریم شادر منتشر شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رومرو این فیلم را در دهه هفتاد میلادی با حمایت مالی از سوی جامعه لوتریانیسم ساخت اما این جامعه از انتشار آن به دلیل محتوای آزاردهنده جلوگیری کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ یک نسخه از آن پیدا شد. رومرو شهرت زیادی در ساخت فیلم‌های ترسناک به محوریت زامبی‌ها دارد و مشهورترین آن را می‌توان فیلم «شب مردگان زنده» (دانلود فیلم Night of the Living Dead با لینک مستقیم) دانست اما «شهربازی» از این قائله مستثنا است و موضوع آن در رابطه با بدرفتاری با افراد مسن است.

در این فیلم «لینکلن مازل» نقش مرد مسنی را بازی می‌کند که پس از رفتن به شهربازی احساس سردرگمی و انزوا می‌کند. او که انتظار روزی عادی را می‌کشید به ناگاه خود را در کابوسی وحشتناک سرشار از وسایل بازی وحشتناک و جمعیت سردرگم می‌یابد.

«سوزان دسروچر رومرو» در بیانیه‌ای در حالی که از اهمیت این فیلم صحبت می‌کرد آن را ترسناک‌ترین فیلم رومرو خواند: «اولین و تنها اثر سفارشی حرفه رومرو نوری تازه بر مسئله روزافزون تبعیض بر مبنای سالخوردگی با دیدگاه زیرکانه رومرو از جامعه می‌تابد و ردپای منحصر به فرد او را می‌توان در هر لحظه این فیلم دید که می‌تواند تاثیری ابدی بر آینده سینمای آمریکا بگذارد. ما از شرکت یلو ویل پیکچرز برای ایجاد زمینه مناسب برای انتشار این فیلم متشکریم. شبکه شادر از اهمیت این فیلم در کارنامه بی‌نظیر رومرو آگاه است. ما از این شبکه متشکریم. رومرو این فیلم را در سال ۱۹۷۳ فیلمبرداری کرد و بسیاری آن را ندیده‌اند. تنها تعداد محدودی این فیلم را مشاهده کرده‌اند. ما تصمیم داریم کیفیت این فیلم را بازسازی کنیم و آن را به طرفداران پر و پا قرص رومرو نشان دهیم. این فیلم ترسناک است اما ژانر آن وحشت نیست و موضوع آن درباره تبعیض علیه سالخوردگان است. به هر حال، او در این فیلم نقش کوتاهی نیز دارد و قرار است جالب باشد. ما این فیلم را نمایش می‌دهیم و یا آن را توزیع می‌کنیم. این پروژه بر عهده بنیاد خواهد بود. در حقیقت فکر می‌کنم این اولین پروژه بنیاد است. بسیاری به محض شنیدن این خبر می‌گویند، خدای من، دیگر نمی‌توانم برای دیدنش صبر کنم و من در جواب می‌گویم که به یاد داشته باشید این فیلم درباره زامبی‌ها نیست. یکی از جالب‌ترین نکته‌ها این است که می‌توان ردپای او را در فیلم دید. می‌توان نحوه فیلمبرداری و بیان داستان او را به وضوح دید. من خیلی از پیدا کردن این فیلم منحصر به فرد خوشحالم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید