news-background
news-background

«استیون سودربرگ» از فصل سوم سریال The Knick می‌گوید؛ همکاری سودربرگ با «زویی کراویتس» در فیلم KIMI

سودربرگ فاش می‌کند که ابتدا سریال «نیک» را برای شش فصل طرح‌ریزی کرده بوده است.

 

«استیون سودربرگ» همزمان با انتشار فصل‌های قبلی «نیک» (The Knick) از شبکه‌ی HBO Max در مصاحبه با «رولینگ استون» نگاهی انداخته به اپیزودهای پیشین و آنچه که در انتظار فصل سوم است. این سریال در قالب ۲۰ اپیزود از شبکه‌ی Cinemax روی ایر رفت و پس از دو فصل کنسل شد. سودربرگ و همکارانش در آن زمان نه تنها برای فصل سوم آن هم به شکل سیاه و سفید برنامه‌ریزی کرده بودند، بلکه از ابتدا قصد تولید سریال در قالب شش فصل را داشتند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سودربرگ می‌گوید: «فصل سوم و چهارم به پنجاه سال بعد می‌رفت. قرار بود درست پس از سال‌های جنگ جهانی دوم باشد، با شخصیت‌های جدید و بازیگران جدید. اما فصل پنج و ششم قرار بود در آینده‌ی نزدیک روایت شود، با ترکیبی از بازیگران چهار فصل قبل. برای انجام این کارها بسیار هیجان‌زده بودم.»

وقتی شبکه‌ی Cinemax سریال را کنسل اعلام کرد، سودربرگ غافلگیر نشد: «فکر می‌کنم وقتی سریال پایان یافت و ادامه پیدا نکردنش قطعی شد، شبکه با سونامی محتوای جدیدی که تقریباً هر روز در این پلتفرم‌ها پخش می‌شوند مواجه بود. اما در خلال آن، هرچند قصد تولید ادامه‌ی سریال را آن‌گونه که ما می‌خواستیم نداشتند، [جک امیل و مایکل بگلر خالقین سریال] و بری جنکینز و آندره [هالند] در حال توسعه‌ی روایتی جدید از سریال بودند که در زمان به جلو می‌رفت و بسیار امید‌بخش بود.»

سودربرگ به گزارش‌هایی ارجاع می‌دهد که سپتامبر گذشته منتشر شد. در آن زمان اعلام شد که فصل سوم «نیک» با محوریت شخصیت «دکتر آلجرنون ادواردز» با بازی هالند در حال توسعه است. این فصل هنوز به صورت رسمی از HBO یا HBO Max چراغ سبز دریافت نکرده اما سودربرگ می‌گوید فیلمنامه‌ی اپیزود اولش را خوانده است.

سودربرگ می‌گوید: «می‌توانم بگویم که فیلمنامه‌ی اپیزود اول را خوانده‌ام و HBO آن را در اختیار دارد. امیدوارم که پیشرفت کند.» او اضافه می‌کند: «من به نحوی در پشت صحنه حاضرم و سعی می‌کنم در زمان درست مشاوره دهم، اما راستش سریال متعلق به آن‌هاست. ایده‌ی آن‌هاست، آن‌ها توسعه‌اش می‌دهند. چیزهایی برای من می‌فرستند تا بخوانم، اما فقط به عنوان راهنما مشارکت می‌کنم.»

در همین حین گزارش شده است که سودربرگ فیلم بلند بعدی خود را یافته و در پروژه‌ای به نام «کیمی» (KIMI) با «زویی کراویتس» همکاری می‌کند. فیلمنامه‌ی این پروژه که به صورت انحصاری از HBO Max پخش خواهد شد توسط «دیوید کپ» به نگارش درآمده است.

داستان فیلم در مورد فردی شاغل در زمینه‌ی تکنولوژی است که شواهدی مبنی بر وقوع جنایات خشونت‌آمیز کشف و سعی می‌کند آن‌ها را گزارش کند. این زن متوجه می‌شود برای درگیر شدن در این قضایا باید ترسناک‌ترین کار زندگی‌اش را انجام دهد: خروج از آپارتمان.

سودربرگ در فیلم «حرکت ناگهانی ممنوع» (No Sudden Move) با بازی «جان هم»، «بنیسیو دل تورو»، «دیوید هاربر»، «دان چیدل»، «ری لایوتا»، «جولیا فاکس» و بسیاری دیگر، با برادران وارنر و HBO Max همکاری کرده است. فیلم «بگذار همه حرف بزنند» (Let Them All Talk) سودربرگ با بازی «مریل استریپ» نیز از همین شبکه روی ایر رفته است.

کراویتس اخیراً در فیلم «بتمن» (The Batman) «مت ریوز» نقش «زن گربه‌ای» را بازی کرده است. کپ سابقه‌ی نویسندگی فیلم‌های «پارک ژوراسیک» و «مأموریت غیرممکن» را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید