news-background
news-background

فیلم‌های Aliens و Alien 3 با کیفیت 4K ترمیم‌شده منتشر خواهند شد

فیلم «بیگانه» (Alien) به کارگردانی «ریدلی اسکات» با کیفیت‌های 4K Ultra HD پخش شده‌اند، اما «دیجیتال فیکس» گزارش می‌دهد که سه دنباله‌ی دیگر این چندگانه نیز به زودی با همین فرمت در دسترس قرار می‌گیرند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بیگانگان» (Aliens)، «بیگانه ۳» (Alien 3) و «بیگانه: رستاخیز» (Alien: Resurrection) همگی در حال ترمیم‌شدن با کیفیت 4K بوده و سال آینده میلادی عرضه خواهند شد. در این گزارش آمده است که انتظار می‌رود این نسخه‌ها از طریق دیزنی+ پخش شوند و دیسک‌های بلوری مجموعه‌ی کامل «بیگانه» در سال ۲۰۲۲ به بازار آید.

«جان لندگراف» مدیر شبکه‌ی FX پاییز گذشته تأیید کرد که سریال تلویزیونی «بیگانه» به نویسندگی «نوآح هالی» در حال توسعه است. این سریال برای اولین بار داستانی روی سیاره زمین روایت می‌کند و وحشت قسمت ابتدایی که در سال ۱۹۷۹ اکران شد را با اکشن قسمت دوم فیلم به کارگردانی «جیمز کامرون» در هم می‌آمیزد.

اسکات نیز تابستان گذشته در مصاحبه با «فوربز» از آینده‌ی چندگانه گفته و وعده داده که قسمت جدیدی در راه است: «در حال پیشرفت است. ما با فیلم‌های «پرومتئوس» و «پیمان» (Covenant) کوشیدیم نوآوری کنیم و کار خاصی بسازیم. در اینکه آیا مستقیماً به آن [دنیا] بازمی‌گردیم تردید دارم زیرا «پرومتئوس» چندگانه را بسیار خوب زنده کرد. اما می‌دانید، شما سؤالاتی اساسی می‌پرسید، اینکه «آیا خود «بیگانه»، «فیس‌هاگر»، «چست‌برستر»، به آخر خط رسیده‌اند؟ آیا باید در کل داستان لعنتی تجدید نظر کرد و به راحتی نام چندگانه را بر روی آن گذاشت؟» این پرسش‌ها همیشه بنیادی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید