news-background
news-background

رونمایی «تام هالند» و همبازیان او از لوگو(ها) و عنوان(های) Spider-Man 3

به‌روز‌رسانی (۵:۰۱): زندیا دیگر بازیگر «مرد عنکبوتی ۳» مارول و سونی هم با انتشار تصاویر دیگری عنوان فیلم را «مرد عنکبوتی: همشهری» (Spider-Man: Home Slice) ذکر کرد‌.

به‌روز‌رسانی (۴:۲۱): «جیکوب باتالون» همبازی هالند در «مرد عنکبوتی ۳» در صفحه‌ی اینستاگرامش با ارسال تصویری ادعا کرد که عنوان و لوگوی فیلم متفاوت است. در تصویر به اشتراک‌گذاشته شده توسط او عنوان فیلم «مرد عنکبوتی: خانه‌خراب‌کن» (Spider-Man: Home-Wrecker) ذکر شده است. این اقدام به نظر برای بازاریابی فیلم و معرفی دنیاهای موازی قسمت سوم و از پیش هماهنگ‌شده است. هالند و باتالون در بخش نظرات این پست‌ها از تفاوت عناوین اظهار شگفتی کرده‌اند.

پیش‌تر: تولید «مرد عنکبوتی ۳» چند ماهی است که در نیویورک آغاز شده، اما تا لحظاتی پیش عنوان رسمی و لوگوی آن رونمایی نشده بود. «تام هالند» بازیگر نقش «پیتر پارکر/مرد عنکبوتی» فاش کرده است که عنوان این قسمت «مرد عنکبوتی: تماس با خانه» (Spider-Man: Phone Home) خواهد بود.

در «تماس با خانه» علاوه بر هالند، زندیا در نقش «ام‌جی»، «جیکوب باتالون» در نقش «ند لیدز» بازی خواهند کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که «بندیکت کامبربچ» نیز نقش «دکتر استرنج» و «جیمی فاکس» نقش «الکترو» را تکرار خواهند کرد. فاکس در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man 2) این نقش را ایفا کرده بود.

«کامیلا پاچکو» مدیر بازاریابی سونی پاییز گذشته گفته بود که اولین تصاویر رسمی از فیلم در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. این استودیو در سال‌های گذشته در نمایشگاه‌های کامیک کان دو قسمت قبلی «مرد عنکبوتی» را معرفی کرده بود.

در طول ماه‌های اخیر شایعه‌ی بازی «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در نقش «پیتر پارکر»های قبلی شنیده شد، اما هالند در مصاحبه‌ای این ادعا را تکذیب کرد اما گفت که ممکن است استودیوی سونی او را از برنامه‌هایش آگاه نکرده باشد.

هالند در مصاحبه با «دن آو گیک» می‌گوید فیلمبرداری بعضی از صحنه‌های «تماس با خانه‌» نزدیک به یک ماه زمان برده است: «فیلم به‌شدت بلندپروازانه است، و من خوشحالم که می‌توانم بگویم با موفقیت انجامش داده‌ایم. صحنه‌ی مبارزه‌ای را دیدیم که چند هفته قبل فیلمبرداری‌اش کرده بودیم، و باید بگویم که صحنه‌ی مبارزه‌ای چون این را هرگز در دنیای سینمایی مارول ندیده بودم.»

او در مصاحبه‌ی دیگری با «یاهو» در مورد صحنه‌های اکشن فیلم اضافه می‌کند: «نسخه‌ای از یک صحنه‌ی مبارزه در فیلم را سه یا چهار روز قبل دیدم که حدود یک ماه در حال فیلمبرداری‌اش بودیم، و می‌توان گفت که به راحتی تحسین‌برانگیزترین صحنه‌ی مبارزه‌ای است که در یک فیلم ابرقهرمانی دیده‌ام. هوش از سرم پراند.»

«مرد عنکبوتی: تماس با خانه» به کارگردانی «جان واتس» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.      

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۴۳

Home call درسته نه Phone Call. اون اول هم بازیگر رو غلط تایپی داشتین. ??❤

نمایش اسپویل
۶ اسفند ۱۳۹۹ ۰۴:۵۳

به هرحال جفتشون مزخرفن!

نمایش اسپویل
۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۵۳

موش بخورت

نمایش اسپویل