news-background
news-background

«ران مور» دنیای تلویزیونی Magic Kingdom را به دیزنی+ می‌آورد

«ران مور» نویسنده سریال «برای تمام بشریت» از شخصیت‌های فیلم‌های کلاسیک دیزنی یک چندگانه تلویزیونی خلق می‌کند.

 

«ران مور» پدیدآورنده‌ی سریال «برای تمام بشریت» (For All Mankind) یک چندگانه‌ی تلویزیونی برای دیزنی+ می‌سازد. اولین پروژه‌ی او در «دنیای قلمرو جادویی» (Magic Kingdom Universe) این شبکه‌ی استریمینگ، «انجمن گردشگران و ماجراجویان» (The Society of Explorers and Adventurers) نام گرفته است. در این عنوان تمامی شخصیت‌های شهرهای بازی و فیلم‌های کلاسیک دیزنی در دنیایی متفاوت وجود دارند.

مور نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی «انجمن گردشگران و ماجراجویان» خواهد بود. در صورت موفقیت این عنوان، مور همچون کاری کار مارول در دیزنی+ انجام داده، پروژه‌های دیگری در «دنیای قلمرو جادو» خلق می‌کند.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که مور قراردادی هشت رقمی با دیزنی به امضاء رسانده و چندین پروژه‌ی دیگر برای استودیو می‌سازد. اولین پروژه‌ی او برای دیزنی+ بازسازی «خانواده سوییسی رابینسون» (Swiss Family Robinson) با همکاری «جان ام. چو» (Crazy Rich Asians) است. در این گزارش آمده است که مور از سوی شبکه‌ها و استودیوهای متعددی از جمله سونی تی‌وی پیشنهاد همکاری دریافت کرده اما در نهایت با قرن بیستم تی‌وی قرراداد بسته است. او سریال‌های «بیگانه» (Outlander) شبکه‌ی استارز را برای سونی ساخته است.

مور این ماه در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «تصمیم گرفتم با آن‌ها همکاری کنم زیرا دوران کودکی من پیرامون دیزنی و محصولاتش بنا شده. یکی از هواداران شهر بازی دیزنی‌لند در آناهایم هستم به حدی که گاهی خودم به آن‌جا می‌روم و سوار وسایل تفریحی‌اش می‌شوم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید