news-background
news-background

«بندیکت کامبربچ» به مینی‌سریال The 39 Steps پیوست

«بندیکت کامبربچ» در مینی‌سریال «۳۹ گام» (The 39 Steps) نقش‌آفرینی خواهد کرد. این سریال به نویسندگی «مارک ال. اسمیت» فیلمنامه‌نویس «از گور برخاسته» (The Revenant) و کارگردانی «ادوارد برگر» به تولید می‌رسد. برگر پیش‌تر در سریال «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) شبکه‌ی شوتایم با کامبربچ همکاری کرده و کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی مینی‌سریال «عالیجناب» (Your Honor) همین شبکه است که به تازگی به پایان رسیده. اسمیت اخیراً متن «آسمان نیمه‌شب» (The Midnight Sky) «جرج کلونی» را به نگارش درآورده است.

کمپانی‌های «انانیموس کانتنت»، «چپتر وان پیکچرز» و «سانی‌مارچ» تولیدکنندگان پروژه بر اساس رمان «جان بوچان» خواهند بود. از این اثر «آلفرد هیچکاک» در سال ۱۹۳۵ یک فیلم کلاسیک ساخته است.

«۳۹ گام» یک سریال جاسوسی تریلر است که رمان را برای زمانه‌ی امروز به‌روز‌رسانی کرده. یک مرد عادی به نام «ریچارد هانای» در یک توطئه‌ی جهانی ناخواسته گرفتار شده و باید نظم جهانی را دوباره ایجاد کند: با ۳۰ گامی که دنیا را تغییر خواهد داد.

کامبربچ و همکارش «آدام آکلند» با کمپانی سانی‌مارچیکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهد بود. کمپانی چپتر وان بریتانیا در حال تولید چند سریال دیگر از جمله درامی با نویسندگی «جک تورن» نویسنده‌ی «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) است.

کامبربچ جدا از نقش‌آفرینی در «مرد عنکبوتی ۳» به همراه «تام هالند»، باید برای «سم ریمی» در قسمت دوم «دکتر استرنج» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) جلوی دوربین برود. او در سال ۲۰۲۱ فیلم بیوگرافیکال «لوییس وین» (The Electrical Life of Louis Wain) را روی پرده دارد. «کلر فوی» و «ایمی لو وود» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «ویل شارپ» بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید