news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم علمی-تخیلی Reminiscence «هیو جکمن» با انتشار یک تیزر کوتاه مشخص شد

برادران وارنر با انتشار اولین تیزر کوتاه «خاطره» (Reminiscence) اعلام کرد که این فیلم علمی-تخیلی با بازی «هیو جکمن» ۳ سپتامبر آینده از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما پخش خواهد شد. «خاطره» اولین فیلم بلند «لیسا جوی» یکی از پدیدآورندگان سریال «وست‌ورلد» (Westworld) در مقام کارگردان است. این فیلم پیش‌تر قرار بود ۱۶ آوریل اکران شود.

در تاریخ اکران جدید فیلم قرار است قسمت جدید «کله‌خر» (Jackass) پارامونت و ریبوت «رزیدنت ایول» (Resident Evil) با بازی «کایا اسکودلاریو» روی پرده برود.

داستان فیلم در مورد «نیک بنیستر» با بازی جکمن است، یک کارآگاه خصوصی ذهن که به مشتریانش یاری می‌رساند خاطرات فراموش‌شده خود را به یاد آورند. او که در سواحل میامی ساکن است، با از راه رسیدن مشتری جدیدی با بازی «ربکا فرگوسن»، زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند. همچنان‌که بنیستر تلاش می‌کند حقیقت را پیرامون ناپدید شدن مشتری جدیدش کشف کند، به یک دسیسه پی می‌برد و در نهایت باید به این پرسش پاسخ دهد که برای حفظ عزیزان تا کجا می‌توان پیش رفت؟

«تندی نیوتن»، «کلیف کورتیس»، «مارینا دتاواریا»، «دنیل وو»، «موجین آریا»، «برت کالن»، «ناتالی مارتینز»، «انجلا صرافیان»، و «نیکو پارکر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

جوی فیلمنامه‌ی این فیلم را با همکاری همسرش «جاناتان نولان» همکار نویسنده‌اش در سریال «وست‌ورلد» به نگارش درآورده و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم به همراه «مایکل دلوکا» و «آرون رایدر» است.

جکمن در شبکه‌های اجتماعی از تیزر کوتاه فیلم نیز رونمایی کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید