اپلیکیشن ۳۰نما برای ویندوز منتشر شد!

سلام به همراهان همیشگی ۳۰نما 

مدت زیادی هست که خیلی از شما عزیزان و همراهان همیشگی از ما درخواست میکردین که اپلیکیشن اختصاصی برای ۳۰نما راه‌اندازی کنیم برای استفاده راحت‌تر از سرویس‌های ما، خوشحالیم که بهتون اطلاع بدیم بالاخره بعد از تقریبا ۵ ماه کار زمانش رسید و تونستیم ورژن مربوط به ویندوز این اپلیکیشن رو آماده کنیم، ۱۰۰ درصد هنوز مشکلاتی خواهد بود و مواردی هستند که هنوز نیازه به اپلیکیشن اضافه بشه و به مرور مطمئن باشید تمام موراد اضافه خواهند شد. این ورژن تمام قابلیت‌های اصلی مورد نظر ما رو داره و امیدوار هستیم که بتونه حداقل به بخشی از کاربران که مشکل برای دسترسی به سایت دارند کمک کنه تا بدون محدودیت‌های معمول به سرویس های ۳۰نما دسترسی داشته باشند. در صورتی که مشکلی با اپلیکیشن دارید میتونید از طریق پشتیبانی سایت مثل قبل پیگیری کنید تا در اولین فرصت مشکلات رو بررسی و رفع کنیم.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن ۳۰نما برای ویندوز اینجا کلیک کنید!

در نظر داشته باشید که این ورژن از اپلیکیشن در حال حاضر هر دو ورژن ۶۲ و ۳۲ بیتی ویندوز رو پشتیبانی خواهد کرد و به زودی ورژن مربوط به سیستم عامل مک رو نیز منتشر خواهیم کرد. کار روی ورژن مربوط به اندروید نیز به زودی شروع خواهد شد و امیدوار هستیم که به زودی بتونیم اون رو هم منتشر کنیم. در نظر داشته باشید که ممکنه دسترسی به اپلیکیشن بعد از انتشار عمومی به دلیل فیلترینگ دچار مشکل شود، در صورت بروز مشکلات این چنینی نیازی به حذف اپلیکیشن نیست و میتونیم بدون نیاز به دانلود ورژن جدید از سایت، به‌روزرسانی‌های جدید برای دور زدن فیلترینگ توسط قسمت به‌روزرسانی اپلیکیشن نیز ارایه کنیم.

امیدواریم که مورد قبولتون باشه

با احترام

مدیریت مجموعه ۳۰نما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۵۱

سلام. مگه میشه انقدر در اوج و کامل و کمال بود و هرروز بهتر شد؟؟؟ چه میکنی30نما؟ :) دمتون گرم فوق العاده هست. من سرویس وی پی انخریداریکردم و بدون اون با اپلیکیشن بیشترین سرعت خودمو تونستم بگیرم اینجوری هزینه فیلتر شکنم نمیدیم. چند تا نکته بود فقط که دوستانم گفتن در بخش دانلود. اینکه استارت استاپ هم اضافه شه عالی میشه و اینکه من فکر کنم اگر لینک های یه سریال رو بر دارم نمیتونم یهو پاک کنم همرو و دونه دونه باید پاک کنم اینو باز چک میکنم میگم. ولی فوق العاده هستین

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۳

توی ورژن جدید با یک کلیک میتونید لیست رو خالی کنید دوست عزیز

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹

نسخه 0.3.4 خیلی بهتر شده و مدیریت فیلترشکن خیلی خوبه . بخش دانلود و تنظیماتی که در اختیار کاربر گذاشته شده خیلی کارآمد است . تنها مشکلی که هست ، کند بودن برنامه است برای مرور محتویات . امیدوارم در نسخه های بعدی، این مشکل هم رفع گردد . برنامه خوب و جامعی است . مرسی و دستتون درد نکنه

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۲۰

سلام ایا نسخه لینوکس هم منتشر میکنید؟؟

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۹

سلام در آینده بله منتشر میشه

نمایش اسپویل
۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۲:۴۳

اپ نصب کردم عالیه. ولی دو مشکل اساسی دارع .یکی سرچ درست کار نمیکنه و عناوین نامربوط میاد. دوم اینکه دانلود چنتایی همزمان نداره و دانلود منیجر امکانات کمی داره . امیدوارم زودتر یه آپدیت خفن بدید.

نمایش اسپویل
۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۵:۵۹

خیلی عالی. خسته نباشید به تیم قوی سینما

نمایش اسپویل
بیشتر