news-background
news-background

کارگردان ریبوت Paranormal Activity معرفی شد

«کریستفر لاندن» نویسنده‌ی ریبوت «فعالیت فراطبیعی» (Paranormal Activity) سال گذشته گفته بود که برای معرفی کارگردان دنباله «به‌شدت هیجان‌زده» است: «نمی‌توانم چیزی در موردش بگویم برای اینکه اجازه ندارم. او عالی است! فکر می‌کنم مردم از مسیری که انتخاب شده غافلگیر خواهند شد.»

پس از گذشت چند ماه از این مصاحبه، تأیید شده است که «ویلیام یوبانک» ریبوت چندگانه‌ی «فعالیت فراطبیعی» را کارگردانی خواهد کرد. او اخیراً فیلم «زیر آب» (Underwater) با بازی «کریستن استوارت» را ساخته است.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که پارامونت یوبانک را برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی ریبوت چندگانه که یک «تجهیز مجدد غیرمنتظره» توصیف شده انتخاب کرده است. در این گزارش آمده است که علی‌رغم این ادعا، فیلم رویکرد «فیلم کشف‌شده» خود را مانند شماره‌های قبلی حفظ خواهد کرد.

لاندن فیلمنامه‌ی چهار قسمت از «فعالیت فراطبیعی» را به نگارش درآورده و یکی از معماران اصلی روایت چندگانه است. بنابراین «تجهیز مجدد غیرمنتظره» بودن ریبوت با توجه به مشارکت او ممکن است به معنای بازگرداندن بعضی از شخصیت‌های قسمت‌های قبلی در روایتی جدید باشد. لاندن امسال فیلم «عجیب» (Freaky) را با همکاری «وینس وان» نوشته و کارگردانی کرده است. یوبانک پیش از «زیر آب» فیلم علمی-تخیلی و معمایی «سیگنال» (The Signal) را در سال ۲۰۱۴ عرضه کرده است.

ریبوت «فعالیت فراطبیعی» ۴ مارس ۲۰۲۲ توسط پارامونت در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید