news-background
news-background

«پریانکا چوپرا» فاش کرد: یک کارگردان اصرار می‌کرد که باید جراحی پلاستیک کنم

چوپرا مدیر برنامه‌هایش را پس از موافقت با کارگردان اخراج کرده است.

 

«پریانکا چوپرا جونز» در کتاب خاطرات جدیدش «ناتمام» (Unfinished) تجربه‌ی رفتارهای ضد-زنانه در هالیوود را روایت کرده است. چوپرا در بخشی از این کتاب فاش می‌کند پس از آنکه مدیر برنامه‌هایش با کارگردانی که اصرار می‌کرد باید زیر تیغ جراحی پلاستیک رود موافقت کرده او را اخراج کرده است. این اتفاق به فاصله‌ی کوتاهی پس از انتخاب شدن چوپرا جونز به عنوان «بانوی جهان» در سال ۲۰۰۰ روی داده است. این بازیگر زن می‌گوید اولین کارگردان هالیوودی که ملاقات کرده اصرار داشته که اگر می‌خواهد به صنعت فیلمسازی راه پیدا کند باید «تناسب» اندامش را «اصلاح» کند.

چوپرا جونز می‌نویسد: «پس از چند دقیقه گفتگو، آن کارگردان/تهیه‌کننده به من گفت بایست و برای من چرخی بزن. این کار را کردم. نگاهی طولانی و دقیق به من کرد، مرا ارزیابی کرد، و بعد پیشنهاد کرد که سینه‌ام را جراحی کنم، آرواره‌ام را اصلاح و به نشیمنگاهم اضافه کنم. او گفت اگر می‌خواهم بازیگر شوم، باید تناسب [اندامم] را «اصلاح» کنم، و اینکه جراحی عالی در [لس آنجلس] می‌شناسد که می‌توانم مرا نزد او بفرستد. مدیر برنامه‌هایم در آن زمان با او در این مورد موافقت کرد.»

چوپرا می‌گوید این اتفاق موجب «تحقیر و بهت‌زدگی» او شده و خیلی زود مدیر برنامه را اخراج کرده است. چوپرا جونز در ایالات متحده ابتدا با سریال تریلر «کوانتیکو» (Quantico) شبکه‌ی ABC به شهرت رسید و سپس به فیلم‌هایی چون «گارد ساحلی» (Baywatch) ملحق شد. او اخیراً در فیلم «می‌توانیم قهرمان باشیم» (We Can Be Heroes) «رابرت رودریگز» و «ببر سفید» (The White Tiger) «رامین بحرانی» که هر دو از نت‌فلیکس پخش شده‌اند بازی کرده است. او این هفته در صفحه‌ی اینستاگرامش گفت که فیلم «ببر سفید» در چهار هفته‌ی اول ۲۷ میلیون بیننده داشته است.

کتاب خاطرات «ناتمام» جوپرا جونز ۱۱ فوریه منتشر خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۵۵

باید جراحی پلاستیک میکرد والا?

نمایش اسپویل