news-background
news-background

سوپر بول ۲۰۲۱: اولین تریلر فیلم ترسناک OLD «ام. نایت شیامالان»

استودیوی یونیورسال طبق اعلام قبلی از اولین تریلر رسمی فیلم ترسناک «پیر» (OLD) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان»  در جریان برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ رونمایی کرد. از داستان فیلم تاکنون اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده، اما «گائل گارسیا برنال»، «الایزا اسکنلن»، «تومازین مک‌کنزی»، «آرون پیر»، «الکس وولف»، «ویکی کریپس»، «ابی لی»، «نیکی آموکا-برد»، «کن لیونگ»، «امبث دیویدز» و «ایمون الیوت» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

فیلم «پیر» از یک رمان مصور فرانسوی نوشته‌ی «پیر اسکار لوی» و «فردریک پیترز» اقتباس شده است. این کتاب که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد داستانی ترسناک روایت می‌کند در مورد افزایش سن سریع ۱۳ نفر در یک ساحل که به نظر می‌رسد نمی‌توانند آن مکان را ترک کنند.

شیامالان سال گذشته در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «فیلمبرداری [«پیر»] به پایان رسید. تجربه‌ی شگفت‌انگیزی بود. از مردم جمهوری دومنیکن قدردانی می‌کنم که بسیار مهربان و مهمان‌نواز بودند. یکی از زیباترین کشورها با مردمانی بسیار مهربان است. در حالی که به فیلادلفیا بازمی‌گردم هنوز به یاد شما هستم.»

شیامالان اخیراً سریال «خدمتکار» (Servant) را برای اپل تی‌وی‌+ به تولید رسانده و «پیر» اولین فیلم بلند او پس از «شیشه» (Glass) است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

فیلم «پیر» در حال حاضر قرار است ژوئیه ۲۰۲۱ به اکران سینماهای آمریکا درآید. این فیلم پیش‌تر باید در فوریه ۲۰۲۱ روی پرده می‌رفت اما پاندمی ویروس کرونا آن را با چند ماه تأخیر مواجه کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید