news-background
news-background

همکاری دوباره «میشل ویلیامز» و «تاد هینز» در فیلم Fever

ویلیامز در این فیلم جانشین «ریز ویترسپون» شده است.

 

فیلم بیوگرافیکال «پگی لی» خواننده‌ی آمریکایی نزدیک به یک دهه است که در هالیوود دست به دست می‌شود اما سرانجام توسط «تاد هینز» کارگردان فیلم‌هایی چون «کارول» (Carol) احیا شده است. در این پروژه هینز با «میشل ویلیامز» همکاری می‌کند که برای فیلم‌های «من آنجا نیستم» (I'm Not There) و «واندراستراک» (Wonderstruck) برای او جلوی دوربین رفته بود. ویلیامز در فیلم «تب» (Fever) جانشین «ریز ویترسپون» شده است.

«بیلی آیلیش» نیز در حال مذاکره است تا به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تولید پروژه مشارکت کند چرا که او یکی از دوست‌داران «پگی لی» است. لی با ترک‌هایی نظیر «تب»، «من یک زن هستم» (I'm a Woman) و «معشوق» (Lover) شناخته می‌شد و سابقه‌ی بازی و کسب نامزدی اسکار را در سال ۱۹۵۵ با فیلم «بلوز پیت کلی» (Pete Kelly’s Blues) داشت.

فیلم «تب» ابتدا قرار بود در استودیوی فاکس ۲۰۰۰ و با بازی ویترسپون در نقش لی تولید شود. ویترسپون در فیلم «سر به راه باش» (Walk the Line) نقش «جون کارتر کش» خواننده را بازی کرده بود. پیش‌نویس فیلمنامه‌ی فیلم هینز توسط «نورا افران» به نگارش درآمده بود که در سال ۲۰۱۲ درگذشت. در حال حاضر قرار است استودیوی ام‌جی‌ام این فیلم را پخش کند.

ویلیامز در فیلم «من آنجا نیستم» نقش یک شخصیت واقعی را بازی کرده بود. او به زودی در پروژه‌ی جدید «کلی رایکارد» مجدداً با این کارگردان هم همکاری خواهد کرد و در دنباله‌ی «ونوم» (Venom: Let There Be Carnage) ظاهر می‌شود. هینز از سوی دیگر امسال مستندی در مورد گروه راک «ولوت آندرگراند» را به اپل فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید