news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های فیلم Chaos Walking

استودیوی لاینزگیت پس از طی مسیری پر فراز و نشیب سرانجام فیلم «آشوب متحرک» (Chaos Walking) را آماده‌ی نمایش کرده است. این فیلم پرستاره تا چند هفته‌ی آینده پخش خواهد شد و به همین مناسبت پوسترهای اختصاصی از شخصیت‌های آن توسط «کامیک‌بوک» رونمایی شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پروژه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری «آشوب متحرک» با بازی «تام هالند» و «دیزی ریدلی» تاکنون چندین مرتبه به تأخیر افتاده و اواسط سال ۲۰۱۸ قرار بود بعضی از صحنه‌های آن با اضافه شدن بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری مجدداً فیلمبرداری شود.

داستان فیلم در یک دنیای دیستوپیایی روایت شده جایی که تمامی موجودات زنده می‌توانند افکار یکدیگر را به شکل تصاویر، واژه‌ها و اصواتی موسوم به نویز بشنوند. هالند در نقش «تاد هیوت» بازی می‌کند، مرد جوانی که در سیاره‌ای دور دست در «دنیای جدید» زندگی می‌کند. تاد باور دارد که نوعی بیماری زنان دنیا را از بین برده و «نویز» را فعال کرده. او پس از آنکه با زنی بدون «نویز» به نام «وایولا اید» با بازی ریدلی برخورد می‌کند که کلید گشایش اسرار «دنیای جدید» است، سفری پرماجرا در پیش می‌گیرد.

فیلمنامه‌ی «آشوب متحرک» توسط «پاتریک نس» و «کریستفر فورد» به نگارش درآمده و «الیسون وینتر»، «اروین استاف»، و «آلیسون شرمور» از جمله تهیه‌کنندگان آن بوده‌اند. «مدس میکلسن» در نقش شهردار پرنتیستون، «سینتیا اریوو» در نقش هیلدی، رهبر جنبش صلح‌آمیزی که با شهردار مصاف می‌کند، «نیک جوناس»، فرزند شهردار که یک سرباز است، و «دیوید اویلوو» در نقش آرون کشیش خشنی که برای شکار شخصیت‌های اصلی فرستاده می‌شود.

لاینزگیت فیلم «آشوب متحرک» به کارگردانی «داگ لایمن» را ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینمای آمریکا اکران می‌کند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید