news-background
news-background

«جوردن پیل» از علت کناره‌گیری از بازیگری می‌گوید

پیل می‌‌گوید تماشای بازی خودش مانند «نوعی خودارضایی ناخوشایند» است.

 

«جوردن پیل» در سال ۲۰۱۸ به شوخی گفته بود پس از آنکه به او پیشنهاد کرده‌اند در «فیلم ایموجی» (The Emoji Movie) به جای ایموجی مدفوع صداپیشگی کند، از بازیگری کناره‌گیری کرده است. این شوخی او بحث‌برانگیز شد، اما پیل در مورد تصمیمش جدی است. او این هفته در یک رویداد مجازی به همراه «بردلی ویتفورد» بازیگر نقش مکمل «برو بیرون» (Get Out) دوباره به مسئله‌ی بازنشستگی از بازیگری پرداخته است. این رویداد به منظور جمع‌آوری کمک مالی برای حزب دمکرات جورجیا برگزار شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیل می‌گوید: «از دیدن فیلم‌هایم لذت می‌برم. می‌توانم فیلم‌هایی که کارگردانی کرده‌ام را ببینم اما دیدن بازی خودم مثل... نوعی خودارضایی ناخوشایند است. یک خودارضایی که از انجامش لذت نمی‌برید.»

در ادامه‌ی این گفتگو، ویتفورد می‌گوید یکی از عوامل تولید فیلم «برو بیرون» از هواداران «دونالد ترامپ» بوده است. پیل این فیلم را در فوریه سال ۲۰۱۶ طی سه هفته در فرهوپ اند موبایل آلاباما ساخت، چند ماه پیش از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری و بیش از یک سال پیش از مراسم تحلیف او. ویتفورد و پیل می‌گوید «برو بیرون» در زمانی ساخته شد که تنش میان دو حزب سیاسی دمکرات و جمهوری‌خواه کاملاً قابل درک نبود.

 

تاریخ اکران سومین فیلم «جوردن پیل» پس از Get Out و Us مشخص شد

 

پیل می‌گوید: «ما فیلم را با افرادی ساختیم که دیدگاه‌های سیاسی متفاوتی داشتند اما مشکلی نبود. آن‌ها را دوست داشتم. از مردم آن اطراف خوشم آمد. این احساس در مورد آمریکا وجود داشت که ما عقاید متفاوتی داریم و ممکن است حتی فکر کنیم که طرف مقابل نژادستیز است اما در اینجا گیر افتاده‌ایم و با یکدیگر صمیمی خواهیم بود، و شاید حتی پیوندی میان ما برقرار شود. تمامی این احتمالات وجود داشت. فضا تغییر کرد... حتی به محض اینکه [ترامپ] شکست خورد ناگهان احساس کردم که می‌توانم دوباره با این افراد شوخی کنم.»

فیلم «برو بیرون» فوریه سال ۲۰۱۷ اکران شد و رکوردهایی را شکست. پیل می‌گوید به نظر او مخاطبین سفیدپوست هم مانند سیاهان با فیلم ارتباط برقرار کرده‌اند. این نویسنده و کارگردان اضافه می‌کند: «تنها چیزی که در مورد سفیدهای لیبرال ناخواسته نژادستیز می‌گویم این است که آن‌ها آماده‌اند فیلم را ببینند و درک کنند. خوشحالم که به نظر می‌رسد افراد سفید فیلم را فهمیده‌اند. این قدرت داستان‌گویی را نشان می‌دهد.»

پیل در حال توسعه‌ی فیلم جدیدی برای یونیورسال است و آن را ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید