news-background
news-background

«تانیا رابرتس» بازیگر سابق فیلم‌های «جیمز باند» در ۶۵ سالگی درگذشت

«تانیا رابرتس» که سابقه‌ی بازی در چندگانه‌ی «جیمز باند» و مجموعه‌ی تلویزیونی «آن سریال دهه‌ی هفتادی» (That 70s Show) را داشت شب کریسمس پس از بازگشت از یک پیادروی به همراه سگ‌هایش از دنیا رفت. رابرتس پس از بازگشت بی‌هوش شده و به بیمارستان منتقل می‌شود اما در آنجا هوشیاری خودش را به دست نمی‌آورد. «تی‌ام‌زی» گزارش می‌دهد که مرگ او ارتباطی با کووید-۱۹ نداشته است. درگذشت رابرتس هوادارانش را بهت‌زده کرد زیرا در یک ماه اخیر او با آن‌ها به صورت ویدیویی گفتگو می‌کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بازی رابرتس در «نگاهی به یک قتل» (A View to a Kill) به همراه «راجر مور» شاید بیش از سایر آثارش در یاد مخاطبین مانده باشد و هواداران جوان‌تر ممکن است او را با نقش «دانا» در «آن سریال دهه هفتادی» بشناسند. اما او در دهه‌ی ۷۰ میلادی در سریال «فرشتگان چارلی» (Charlie's Angels)، فیلم «بیست‌مستر» (The Beastmaster) در سال ۱۹۸۲، «توریست ترپ» (Tourist Trap) و بسیاری دیگر نیز نقش‌آفرینی کرده بود.

رابرتس در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با «کلوسر ویکلی» از خانه‌ی مشترکش با «بری رابرتس» در هالیوود گفته بود و از زندگی‌اش راضی به نظر می‌رسید: «مثل زندگی در روستا است، اما تمدن دور از دسترس ما نیست وقتی به آن نیاز داشته باشیم...»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید