news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجم – فیلم Cruella

در پنجمین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) با بازی «اما استون»، «اما تامپسون» و «پل والتر هاوزر» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم به تازگی در سالن‌های سینما و همزمان با قیمت ۳۰ دلار از دیزنی+ پخش شده است.

داستان «کروئلا» در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد و سرگذشت دختر سارق جوان، زیرک و خلاقی به نام «استلا» را دنبال می‌کند که می‌خواهد با طراحی‌هایش نامی برای خود دست و پا کند. او با گروهی از سارقین جوان که میلش به شرارت را می‌ستایند همکاری می‌کند تا در خیابان‌های لندن زندگی خود را بسازند. یک روز استعداد استلا در مد چشم یک اسطوره مد با بازی «اما تامپسون» را می‌گیرد. اما رابطه‌ی این دو سبب وقوع حوادث و کشف‌هایی می‌شود که استلا را وادار می‌کند با پذیرفتن خصایص بدخویانه‌اش به «کروئلا» تبدیل شود. «کروئلا» توسط «کرگ گیلسپی» کارگردانی شده که فیلم «من تانیا» (I, Tonya) با بازی «الیسون جنی» و «مارگو رابی» را در کارنامه دارد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفتگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۳ ژوئن (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید