news-background
news-background

«استیون سودربرگ» یک دنباله «فلسفی» برای Contagion می‌سازد

«استیون سودربرگ» فیلمساز نوستراداموس-گونه‌ی سینما، نزدیک به یک دهه قبل با «شیوع» (Contagion) به نحوی دنیای امروز و پاندمی کووید-۱۹ را پیش‌بینی کرد. بنابراین طبیعی است که با ساختن چنین فیلمی، بحث در مورد تولید دنباله‌ی آن شکل بگیرد. از این گذشته، سودربرگ فیلمسازی است که به تولید سریع پروژه‌ها شهرت دارد و به نظر می‌رسد که به زودی این دنباله ساخته خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سودربرگ به‌تازگی در مصاحبه با پادکست «هپی. سد. کانفیوزد.» به این پرسش پاسخ داده است که آیا دنباله‌ای برای «شیوع» می‌سازد یا نه. شاید فیلمی که پاندمی امروز را حتی پیش‌تر ببرد و آینده را دوباره پیش‌بینی کند. خوشبختانه فیلمساز فاش می‌کند که با همکاری «اسکات زد. برنز» نویسنده‌ی «شیوع» در حال کار بر روی یک دنباله برای تریلری است که در سال ۲۰۱۱ ساخت. سودربرگ با این حال می‌گوید این فیلم یک دنباله‌ی مستقیم نیست.

سودربرگ در این مصاحبه می‌گوید: «پروژه‌ای در حال توسعه دارم که اسکات برنز در حال کار بر روی آن به همراه من است، و به نحوی یک دنباله‌ی فلسفی برای «شیوع» است، اما در زمینه‌ای متفاوت. به هر دوی این فیلم‌ها به عنوان یک جفت نگاه خواهد کرد، اما خصوصیات کاملاً متفاوتی دارند. من و اسکات در این خصوص بحث کردیم که «نسخه‌ی بعدی یک داستان «شیوع»-گونه چیست؟» در حال کار بر روی آن هستیم؛ شاید بهتر باشد که کمی سریع‌تر آن را پیش ببریم.»

این پروژه به نظر در مراحل ابتدایی توسعه به سر می‌برد، بنابراین هنوز معلوم نیست که چه زمانی و چگونه این فیلم ساخته و پخش خواهد شد. سودربرگ فیلم «بگذار همه حرف بزنند» (Let Them All Talk) را طی تنها دو هفته و با تنها یک دوربین تولید کرده، از این رو ممکن است این دنباله‌ی «فلسفی» اوایل سال ۲۰۲۱ پخش شود.

سودربرگ در این مصاحبه می‌گوید در حال کار بر روی دو فیلم جدید است اما نامی از آن‌ها نمی‌برد: «امیدوارم که تا بهار شرایط به گونه‌ای تغییر کند که از محدودیت‌های کووید برای فیلمبرداری کمی کاسته شده باشد.»

پیش از تولید این دو فیلم جدید، سودربرگ ابتدا باید «حرکت ناگهانی ممنوع» (No Sudden Move) را برای HBO Max بسازد و به عنوان تهیه‌کننده در مراسم اسکار آینده مشارکت کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید