زمان مطالعه: ۱ دقیقه
«قورباغه» رکورد تماشاگر را زد
سرانجام اولین قسمت سریال «قورباغه» تازهترین ساختهی هومن سیدی، پس از حواشی بسیار، چهارشنبه سوم دی ماه، از پلتفرم نماوا پخش شد و تنها با قسمت اول به رکورد شگفتانگیز ۴۰ میلیون دقیقه تماشا، در ۴۸ ساعت از پلتفرم نماوا و سوپراپلیکیشن روبیکا رسید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
گفته میشود، تعداد زیادی از مخاطبانی که در طی روزهای گذشته به انتظار پخش سریال «قورباغه» تازهترین ساختهی جنجالی هومن سیدی بودند، در همان ساعات ابتدایی به تماشای سریال نشستند و «قورباغه» در عرض ۲۴ ساعت موفق شد مخاطبان زیادی را جذب کند و در رسانههای خبری و شبکههای اجتماعی سر و صدای زیادی راه بیاندازد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید