news-background
news-background

فیلم Ready Player Two در اولین مراحل توسعه است

نزدیک به یک دهه طول کشید تا رمان «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) «ارنست کلاین» سرانجام به فیلم تبدیل شود. این نویسنده به تازگی فاش کرده است که برای دنباله‌ی «بازیکن شماره دو آماده» (Ready Player Two) یک فیلم در حال توسعه است. با توجه مشکلاتی که پاندمی برای صنعت فیلمسازی ایجاد کرده، این اقتباس برای رسیدن به سینما مسیر درازی را باید طی کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کلاین به «اینورس» می‌گوید: «فعلاً در اولین مراحل توسعه است، به‌ویژه وقتی که هالیوود در یک برزخ به سر می‌برد. اما از روی تجربه‌ی تولید قسمت اول می‌توانم به شما بگویم که همه از کار بر روی آن لذت بردند. وقتی در حال ساخت قسمت اول بودیم در مورد احتمال تولید قسمت بعدی گفتگو کردیم. در هالیوود هیچ چیز قطعیت ندارد. من واقعاً سعی کردم تمام تلاشم را بکنم که فقط بر روی نوشتن دنباله تمرکز داشته باشم. شخصیت‌هایی در فیلم زنده‌اند که در کتاب نیستند. سعی کردم کتابی به هواداران ارائه دهم بی‌آنکه از فیلم تأثیر بپذیرم. فیلم کار خودش را می‌کند.»

دنیای «اوئیسیس» در داستان‌های کلاین پتانسیل بالایی برای گسترش پیدا کردن دارد و احتمال انتشار چندین دنباله برای آن وجود دارد. «استیون اسپیلبرگ» قسمت اول را با «تای شرایدن»، «الیویا کوک»، «بن مندلسون»، «سایمن پگ» و «تی.‌جی. میلر» با بودجه‌ی ۱۵۵ میلیون دلاری ساخت و به فروش ۵۸۲.۹ میلیون دلاری در سراسر دنیا دست پیدا کرد.

اکتبر گذشته کلاین اولین جزئیات را از داستان دنباله فاش کرد: «چندین روز پس از پیروزی در رقابت «جیمز هالیدی» بنیان‌گذار «اوئیسیس»، «وید واتس» با یک اکتشاف همه‌چیز را تغییر می‌دهد. درون مکان‌های مخفی هالیدی، یک دستاورد فنی جدید وجود دارد که انتظار یابنده‌ی آن است و بار دیگر دنیا را دگرگون و «اوایسیس» را شگفت‌انگیزتر و اعتیادآورتر از آنچه وید تصور می‌کرد می‌کند. این کشف «ایستر اگ» دیگری از سوی هالیدی به همراه دارد و وعده‌ی جایزه‌ای مرموز و رقیبی قدرتمند و غیرمنتظره را می‌دهد که می‌تواند میلیون‌ها نفر را به کشتن دهد و به هدفش برسد. زندگی وید و آینده‌ی «اوئیسیس» دوباره به خطر می‌افتد، اما این بار، سرنوشت بشر نیز تهدید می‌شود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید